Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
8 godz.
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
8 godz.
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientem; Uczestniczenie w negocjacjach i spotkaniach handlowych; Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży; Tworzenie i monitorowanie ofert handlowych;
FoundeverWarszawa
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
specjalista mid / junior pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - język słoweński
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - język słoweński
BPO POLAND Sp. z o.o.
mazowieckie
praca stacjonarna
3180 dni temu
BPO Poland świadczy usługi biznesowe w wielu językach dla klientów na całym świecie. Obszar naszych działań obejmuje usługi w zakresie zaawansowanych rozwiązań IT, analiz biznesowych, logistyki, obsługi klientów, e-commerce,marketingu i reklamy.
W związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy projekty rekrutacyjne do działu Obsługi Klienta.
Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom.
Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach polskiej firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to praca dla Ciebie.
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - język słoweński
Zadania:
Kompleksowa obsługa klientów w języku słoweńskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień
Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb
Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji
Administrowanie logistyczną obsługą zamówień
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka słoweńskiego
Preferowane min. 6 miesięcy doświadczenia w telefonicznej obsłudze klientów oraz sprzedaży produktów i/lub usług Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
Komunikatywność, poprawność i płynność językowa oraz nastawienie na potrzeby klienta
Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem
Swobodne posługiwanie się komputerem
Sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy
Elastyczne godziny pracy
Lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu)
Pakiet szkoleń
Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy
Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy)
Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
8 godz.
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
8 godz.
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientem; Uczestniczenie w negocjacjach i spotkaniach handlowych; Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży; Tworzenie i monitorowanie ofert handlowych;
FoundeverWarszawa
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
specjalista mid / junior pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...