Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta niemieckojęzycznego
Zadania:
- Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia);
- Koordynowanie - przyjmowanie, przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników;
- Podstawową pomoc w zakresie helpdesk;
- Informujemy, że praca świadczona jest w systemie zmianowym.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. B2);
- Dobra znajomość języka angielskiego;
- Podstawowa znajomość systemu Windows i pakietu MS Office;
- Zainteresowanie zagadnieniami IT oraz chęci doszkalania się;
- Dobra organizacja pracy;
- Gotowość do podjęcia pracy w Bydgoszczy.
- Stabilność zatrudnienia i umowę o pracę;
- Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego;
- Pracę w międzynarodowym środowisku i codzienny kontakt z językiem obcym;
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń (pensja, premia, nagrody);
- Prywatną opiekę medyczną;
- Ubezpieczenie na życie;
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych;
- Kontakt z najnowszymi technologiami IT;
- Dobrą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole;
- Pakiet relokacyjny w przypadku zmiany miejsca zamieszkania.