Every Leap Forward Is Only Possible Because It’s Humanly Possible
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale logistyki z językiem angielskim i włoskim
Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: SL/097/AKU
Zadania:
- Codzienne wsparcie dla Klientów firmy w obszarze logistyki;
- Koordynacja dostaw, zleceń transportowych;
- Planowanie zapotrzebowania
- Kontakty z dostawcami i przewoźnikami;
- Wprowadzanie danych do systemu;
- Bieżące raportowanie;
- Wykształcenie wyższe (lub studenci ostatnich lat);
- Doświadczenie w obszarze obsługi klienta biznesowego lub logistyki mile widziane;
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego;
- Dobra znajomość j. włoskiego;
- Znajomość MS Office – Excel;
- Mile widziana znajomość SAP;
- Odpowiedzialność;
- Zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji;
- Otwartość na naukę i rozwój;
- Kreatywność;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Umowa o pracę za pośrednictwem Manpower;
- Długofalowa współpraca;
- Praca w międzynarodowym, przyjaznym środowisku;
- Pakiet socjalny;
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego;