Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Grupa WorkService działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Specjalizujemy się w usługach doradztwa personalnego, rekrutacji, outsourcingu pracowniczym i restrukturyzacjach w obszarze HR. Już ponad 3000 pracodawców wybrało WorkService na swojego partnera w biznesie, a 35 000 osób miesięcznie za naszym pośrednictwem znajduje zatrudnienie w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Aktualnie wspieramy naszego Klienta w poszkiwaniu osób, które władają językami obcymi, w związku z nowymi projektami, które pojawiają się w tej międzynarodowej Organizacji.
Nr Ref.: SOK/N/C/2014
- kontakt z klientami w języku niemieckim
- rejestrowanie oraz klasyfikowanie zgłoszeń od klientów
- analizowanie pojawiających się problemów w zakresie użytkowania komputerów
- określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń
- pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników
- wykształcenie min. średnie
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1)
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2)
- doświadczenie w pracy związanej z obsługą klientów będzie atutem
- umiejętność pracy w grupie, samodzielność, komunikatywność
- podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju w strukturach Firmy, a także atrakcyjny program szkoleń
- motywacyjny system wynagrodzeń wzbogacony o nowoczesny pakiet świadczeń dodatkowych:
- prywatna opieka medyczna
- dodatkowe ubezpieczenie na życie oraz inne benefity systemu kafeteryjnego
- możliwość pracy w międzynarodowym zespole z codzienną okazją
- ciekawą i stabilną pracę w przyjaznym, międzynarodowym zespole
- możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i umiejętności językowych