Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Nr Ref.: SOK/121/KCH
- Obsługa zamówień (przygotowywanie ofert dla klientów, obsługa zapytań ofertowych)
- Odpowiedzialność za kompleksową obsługę Klientów
- Wsparcie telefoniczne i mailowe dla klientów i handlowców
- Fakturowanie sprzedaży
- Przetwarzanie zamówień w Microsoft Dynamics NAV oraz nadzór nad terminową realizacją dostaw
- Przygotowanie kompletnych dokumentów transportowych, eksportowych oraz celnych
- Utrzymywanie bieżącej komunikacji z klientem w zakresie statusu realizacji zamówień, obsługi reklamacji oraz zwrotów towaru
- Dostarczanie klientom dokumentacji technicznej produktów, kart charakterystyk, informacji o produktach
- Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata
- Umiejętność swobodnego porozumiewania się w języku angielskim – w mowie i w piśmie
- Wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane wyższe techniczne)
- Wiedza z zakresu obsługi klienta
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy w zespole
- Doświadczenie w pracy w firmie z branży związanej z obróbką metalu lub podstawowa wiedza z zakresu mechaniki (mile widziane)
- Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym (mile widziane)
- Biegła obsługa komputera – konieczne: MS Office (mile widziana znajomość w Microsoft Dynamics NAV)
- Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę w przyjaznej atmosferze