Zadania:
• Nadzór nad terminową realizacją zamówień;
• Analiza zmian w zamówieniach od klientów i podejmowanie stosownych działań ;
• Współpraca z działem planowania produkcji, jakości i magazynem w celu terminowej realizacji zamówień klientów;
• Współpraca z dostawcami usługi malowania w celu zapewnienia terminowych dostaw wyrobów pomalowanych do magazynu;
• Proaktywna komunikacja z klientami.
Wymagania:
• Bardzo dobra znajomość j. angielskiego;
• Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta;
• Umiejętności negocjacyjne;
• Znajomość obsługi komputera;
• Znajomość zagadnień Łańcucha Dostaw.
Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową z realną możliwością zatrudnienia bezpośrednio przez pracodawcę;
• Pakiet Manpower Premium, w tym kartę Multisport, opieka medyczna i atrakcyjne zniżki;
• Dostęp do platformy e-learningowej;
• Atrakcyjne wynagrodzenie;
• Opieka konsultanta Manpower na każdym etapie rekrutacji oraz zatrudnienia.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.