Specjalista ds. obsługi Klienta
Warszawa
Specjalista ds. obsługi Klienta
Warszawa
Nr Ref.: 1080301
Warszawa
Nr Ref.: 1080301
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży fashion, z rozbudowaną siecią sprzedaży i silnymi, rozpoznawalnymi markami na rynku, poszukujemy Specjalisty ds. obsługi Klienta.
Zatrudniona osoba będzie zajmować się obsługą partnerów biznesowych na rynku polskim: kompleksową koordynacją zamówień, zwrotów i reklamacji, wystawianiem faktur korygujących, kontrolą płatności. Ponadto, Specjalista ds. obsługi Klienta będzie zajmować się przygotowywaniem akcji mailingowych i SMS w ramach wsparcia sprzedaży oraz zestawień płatności dla klientów i współpracujących działów.
Poszukujemy osób z min. rocznym doświadczeniem w obszarze obsługi Klienta; znajomość branży fashion i systemu SAP będzie dodatkowym atutem. Idealny Kandydat jest osobą dobrze zorganizowaną, zorientowaną na realizację celów, z rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi i interpersonalnymi. Do realizacji wyznaczonych zadań jest wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Nasz Klient oferuje zatrudnienie na podstawie umowy na czas określony, możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie, przyjazną atmosferę pracy i atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych (ubezpieczenie medyczne, karta Multisport, zniżka na firmowe produkty).
hays.pl |