Ogłoszenie numer: 541490, z dnia 2014-10-27
Klient portalu Praca.pl
Firma z regionu kujawsko-pomorskiego poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie
Opis stanowiska
- obsługa Klientów w zakresie przyjmowania, ewidencjonowania i realizacji zamówień,
- prowadzenie korespondencji mailowej z klientami,
- przetwarzanie zamówień od Klientów przy pomocy zintegrowanego systemu komputerowego,
- udzielanie wszelkich wyjaśnień, potwierdzeń realizacji zamówień do Klientów,
- współpraca ze wszystkimi działami w firmie,
- budowanie pozytywnych relacji z Klientami.
Wymagania
- bardzo dobra znajomość języka francuskiego,
- mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta i/lub dziale sprzedaży,
- doświadczenie w pracy z systemem SAP będzie dodatkowym atutem,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- komunikatywność, skrupulatność,
- wysoka kultura osobista,
- zdolności analityczne,
- umiejętności pracy w zespole.
Oferujemy
- zatrudnienie w firmie o silnej pozycji na rynku,
- szansę rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku,
- inspirowane i bezpieczne środowisko pracy z zachowaniem podstawowych wartości.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.