Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
pracownik fizyczny umowa zlecenie część etatu / tymczasowa/dodatkowa
10 godz.
Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
specjalista (mid) umowa zlecenie część etatu / tymczasowa/dodatkowa
1 dni
Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
specjalista (mid) umowa zlecenie część etatu / tymczasowa/dodatkowa
1 dni
Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
To do Twoich obowiązków należeć będzie: Obsługa klienta krajowego i zagranicznego, Realizacja zamówień i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, Planowanie i organizacja wysyłek, Przygotowywanie dokumentacji eksportowej, współpraca z agencjami celnymi; Telefoniczne udzielanie informacji i...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Nazwa firmy: Backer OBR Sp. z o.o. z siedzibą w Pyrzycach ul. Głowackiego 39
Spółka działająca w sektorze produkcji elementów grzejnych, należąca do szwedzkiego koncernu NIBE Industrier AB, posiadająca cztery zakłady produkcyjne: Zakład Grzałek Rurkowych w Pyrzycach i Warnicach Zakład Grzałek Foliowych w Pyrzycach Zakład Rezystorów w Stargardzie Szczecińskim Zakład Systemów Kontrolnych i Grzałek Gołoskrętkowych w Stargardzie Szczecińskim
Aktualnie, do Zakładu w Stargardzie Szczecińskim poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Stargard Szczeciński
Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:
Obsługa zamówień od Klientów;
Przygotowywanie i obsługa wysyłek (także poza UE);
Organizacja transportu;
Wystawianie dokumentów wysyłkowych;
Wprowadzanie harmonogramów do systemu.
Wymagania:
Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny);
Doświadczenie w pracy w kontakcie z klientem (mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku);
Wykształcenie wyższe;
Dobra znajomość pakietu MS Office;
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
Oferujemy:
zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stabilnej, zarządzanej przez jakość firmie;
możliwość rozwoju zawodowego poprzez interesujące wyzwania oraz pracę w międzynarodowym środowisku
Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
pracownik fizyczny umowa zlecenie część etatu / tymczasowa/dodatkowa
10 godz.
Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
specjalista (mid) umowa zlecenie część etatu / tymczasowa/dodatkowa
1 dni
Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
specjalista (mid) umowa zlecenie część etatu / tymczasowa/dodatkowa
1 dni
Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
To do Twoich obowiązków należeć będzie: Obsługa klienta krajowego i zagranicznego, Realizacja zamówień i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, Planowanie i organizacja wysyłek, Przygotowywanie dokumentacji eksportowej, współpraca z agencjami celnymi; Telefoniczne udzielanie informacji i...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...