Colian Logistics to dynamicznie rozwijająca się firma wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Colian SA. Spółka zajmuje się prowadzeniem kompleksowej logistyki dla marek: Solidarność, Goplana, Grześki, Jutrzenka, Appetita, Hellena a także klientów zewnętrznych z różnych branż.
Naszym klientom oferujemy własny transport chłodniczy samochodami z naczepami izotermicznymi, jak również dysponujemy naczepami chłodniczymi i oplandekowanymi. Realizujemy projekty na terenie całego kraju a także poszerzamy współpracę o nowe trasy zagraniczne. Świadczymy także usługi magazynowe w dwóch lokalizacjach: Poznań i Kostrzyn Wielkopolski.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kostrzyn Wielkopolski
Do głównych zadań na tym stanowisku należy:
- Przyjmowanie i realizowanie zamówień klientów spółki,
- Monitorowanie i kontrolowanie procesu realizacji zamówień,
- Udzielanie informacji klientom, obsługa reklamacji,
- Administrowanie dokumentacją zleceń,
- Rozliczanie promocji sprzedażowych,
- Współpraca z innymi działami takimi jak: dział sprzedaży, magazyn, transport, Trade Marketing itp.
Od kandydatów oczekujemy:
- Obsługi programu Excel na poziomie zaawansowanym,
- Samodzielności w rozwiązywaniu problemów
- Wysokiego poziomu zorganizowania,
- Zdolności analitycznych,
- Radzenia sobie z pracą w warunkach stresu,
- Znajomości branży spożywczej (dodatkowy atut),
- Umiejętności obsługi programu SAP (mile widziane).
Kandydatom oferujemy:
- Możliwość pracy u jednego z czołowych producentów polskich,
- Dobra atmosferę współpracy i wzajemne wsparcie w zespole,
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- Stałe wynagrodzenie i system premiowy,
- Wyposażenie w niezbędne narzędzia pracy.