Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
- odpowiedzialność za proces podróży służbowych w Polsce i pozostałych krajach CEE,
- usprawnianie procesu podróży służbowych ( pod kątem technicznym i merytorycznym),
- rozwiązywanie problemów technicznych, współpraca z help deskiem,
- rozliczanie podróży i wydatków służbowych,
- komunikacja z użytkownikami, szkolenie użytkowników,
- współpraca z kluczowymi dostawcami usług procesu TE (CWT,AMEX,LUFTHANSA,MASTERCARD)
- znajomość księgowości w tym przepisów podatkowych dt.podróży służbowych ,wydatków na cele marketingowe.
- znajomość SAP FI-CO,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość MS Excel na poziomie średniozaawansowanym,
- umiejętności analityczne,
- rzetelność i dokładność, samodzielność i nastawienie na rozwiązywanie problemów,
- wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- atrakcyjne wynagrodzenie
- interesującą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku
- przyjazne środowisko pracy, koleżeńską atmosferę
- możliwość rozwoju zawodowego