Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji; przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert; fakturowanie; współpraca z działem technicznym i produkcyjnym; wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy; praca w systemie ERP oraz CRM firmy;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
8 godz.
Weryfikacja i kontrola merytoryczna poprawności otrzymanej dokumentacji ubezpieczeniowej, w uzasadnionych przypadkach kontakt z klientem wewnętrznym bądź zewnętrznym; Realizacja procesu obsługi zgłoszeń z infolinii eRU poprzez weryfikację zgłoszeń i wprowadzanie danych do systemu...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Doradzanie klientom w wyborze wina. Budowanie dobrych relacji z klientami. Uzupełnienie ekspozycji na stoisku. Realizacja budżetu sprzedaży.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
śląskie, Raben Management Services Sp. z o.o., Heilbronn w Niemczech
praca stacjonarna
3060 dni temu
Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Raben Management Services Sp. z o.o., Heilbronn w Niemczech
Nr Ref.: CS/RMS/15
Twoją rolą będzie:
Wyjazd do Niemiec (Heilbronn) na co najmniej 6 miesięcy w celu przejścia szkolenia z zakresu niemieckich standardów obsługi reklamacji
Bliska współpraca z Klientem B2B (kontakt telefoniczny, mailowy oraz spotkania biznesowe)
Rozpatrywanie reklamacji zgłaszanych przez Klientów i Partnerów biznesowych
Współpraca z ubezpieczycielem w zakresie likwidacji szkód ubezpieczeniowych
Prowadzenie działań edukacyjnych dla Pracowników Grupy Raben (instrukcje, szkolenia, warsztaty)
Jeżeli spełniasz następujące wymagania:
Znasz bardzo dobrze język niemiecki
Posiadasz wykształcenie wyższe
Obsługa klienta to Twój żywioł
Reprezentujesz podejście „Nie ma problemów, których nie da się rozwiązać"
Możesz pochwalić się wysokimi umiejętnościami interpersonalnymi
Wysokie standardy jakości w obsłudze klienta są dla Ciebie oczywiste i konieczne
Umiesz organizować swoją pracę oraz łatwo nawiązujesz współpracę z innymi działami
Świetnie odnajdujesz się w kontakcie z Klientem zarówno przez telefon jak i twarzą w twarz
W zamian za Twoje zaangażowanie, oferujemy:
Umowę o pracę, stabilne zatrudnienie
Dodatek finansowy związany z czasową zmianą miejsca zamieszkania
Min. 1 raz miesiącu powrót do Polski na nasz koszt
Bardzo atrakcyjne warunki finansowe oraz system premiowy
Szkolenia wewnętrzne i programy rozwojowe
Bogaty pakiet socjalny (np. karta Multisport, karty podarunkowe na święta, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie wypoczynku urlopowego dla Pracownika oraz dzieci, wyprawka szkolna, becikowe)
Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji; przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert; fakturowanie; współpraca z działem technicznym i produkcyjnym; wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy; praca w systemie ERP oraz CRM firmy;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
8 godz.
Weryfikacja i kontrola merytoryczna poprawności otrzymanej dokumentacji ubezpieczeniowej, w uzasadnionych przypadkach kontakt z klientem wewnętrznym bądź zewnętrznym; Realizacja procesu obsługi zgłoszeń z infolinii eRU poprzez weryfikację zgłoszeń i wprowadzanie danych do systemu...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Doradzanie klientom w wyborze wina. Budowanie dobrych relacji z klientami. Uzupełnienie ekspozycji na stoisku. Realizacja budżetu sprzedaży.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...