Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla Naszego Klienta firmy - jednego z największych banków - poszukujemy obecnie odpowiedniego Kandydata/-tki na stanowisko:
Od kandydatów oczekujemy:
• Wykształcenia wyższego - preferowane kierunki: psychologia, ZZL,
• Min. 3 lat doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji,
• Doświadczenia w zarządzaniu onboardingiem - warunek konieczny,
• Biegłej znajomości j. angielskiego - poziom min. C1,
• Komunikatywności i łatwości w dzieleniu się wiedzą,
• Umiejętności organizacji czasu pracy,
• Mile widziane doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku.
Obowiązki na tym stanowisku:
• Samodzielne prowadzenie rekrutacji do placówki banku w Warszawie,
• Zarządzanie całym procesem onboardingu w placówce banku,
• Wdrażanie nowozatrudnionych pracowników,
• Wsparcie pracowników w procesie adaptacji do nowego miejsca pracy,
• Budowanie i utrzymywanie relacji z pracownikami banku,
• Dążenie do ulepszeń i zwiększania efektywności pracowników banku.
Oferujemy:
• Ciekawą pracę, łączącą w sobie dwa obszary - Rekrutacja i Onboarding,
• Umowę o pracę - zatrudnienie przez Adecco na okres 1 roku z możliwością nawiązania długofalowej współpracy z bankiem,
• Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od kompetencji i doświadczenia,
• Dynamiczną i pełną wyznań pracę w międzynarodowym środowisku,
• Możliwość ścieżki kariery i rozwoju swoich kompetencji,
• Dogodną lokalizację pracy: Centrum Warszawy