Specjalista ds. Komunikacji i Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 2016/258
Jako Specjalista ds. Komunikacji i Wsparcia Sprzedaży będziesz:
- odpowiadać za dostarczanie materiałów i narzędzi komunikacyjnych dla sił sprzedaży i partnerów w kanałach sprzedaży,
- prowadzić małe projekty wdrażające nowe procesy sprzedaży, nowe kampanie sprzedażowe,
- brać czynny udział w ciągłym podnoszeniu efektywności procesów sprzedaży dla dedykowanego do współpracy kanału sprzedaży,
- aktywnie współpracować z Siłami Sprzedaży w celu zapewnienia efektywnego obiegu informacji,
- organizować spotkania i eventy dla Sił Sprzedaży i brać w nich czynny udział.
Czego potrzebujesz, aby aktywować nowe wyzwania:
- wykształcenia wyższego,
- minimum 1 roku doświadczenia w obszarze wspierania sprzedaży w międzynarodowych korporacjach, mile widziane doświadczenie w sprzedaży (mile widziane doświadczenie w PR, komunikacji z siłami sprzedaży, komunikacji wewnętrznej),
- doświadczenia i wysokich umiejętności w komunikacji z siłami sprzedaży,
- dobrej znajomości Power Point,
- świetnych zdolności organizacyjnych,
- mile widziane doświadczenie w sektorze finansowym i znajomość produktów ubezpieczeniowych,
- umiejętności pracy pod presją czasu i wyniku,
- umiejętności wywierania wpływu na innych,
- umiejętności rozpoznawania zmian i dostosowywania się do nich,
- umiejętności badania potrzeb klienta wewnętrznego i budowania efektywnych relacji biznesowych,
- umiejętności łączenia kilku zadań jednocześnie.
Co aktywujesz dołączając do zespołu Nationale-Nederlanden:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- pracę w naszym biurze na Powiślu,
- szeroką ofertę benefitów (opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe na życie, kafeterię benefitów np. karta MultiSport, bilety do kina i wiele innych).