Zatrudni na stanowisko:
-
Analizowanie i weryfikacja jakościowa istniejących oraz nowych rozwiązań e-commerce
-
Bieżąca współpraca z zespołem analiz online w celu zwiększenia efektywności sprzedaży
-
Prowadzenie testów A/B na platformie e-commerce
-
Współpraca z partnerami zewnętrznymi (monitoring działań performance marketingu)
-
Analiza i pozycjonowanie produktów na stronie www
-
Współpraca z działem marketingu w zakresie prowadzenia działań sprzedażowych na serwisie www
-
Doświadczenie w pracy w obszarze e-commerce (sklepy internetowe, CMS)
-
Doświadczenie w projektowaniu i usprawnianiu procesów biznesowych oraz w zbieraniu i analizie wymagań dla projektów
-
Znajomość dobrych praktyk UX , doświadczenie w realizacji testów A/B
-
Znajomość mechanizmów i narzędzi sprzedaży online
-
Znajomość aktualnych trendów marketingu internetowego i/ lub specyfiki rynku e-commerce
-
Znajomość systemów Google Analytics i Adobe Analytics mile widziana
-
Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
-
Pracę w prężnie rozwijającej się firmie
-
Umowę o pracę na pełny etat. Motywacyjny system wynagrodzeń
-
Szkolenie podnoszące kwalifikacje zawodowe
-
Możliwości rozwoju zawodowego