Obowiązki:
• Zarządzanie reklamacjami jakościowymi produktów (opony dla pojazdów osobowych, dostawczych oraz ciężarowych)
• Przeprowadzanie inspekcji u klientów
• Wsparcie techniczne dla klientów
• Przeprowadzanie raportów oraz tworzenie analiz na podstawie danych
• Prowadzenie szkoleń technicznych
• Prowadzenie monitoringu produktów
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe techniczne (transport, eksploatacja pojazdów samochodowych, mechanika)
• Doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku (mile widziane w branży motoryzacyjnej)
• Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym
• Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
• Gotowość do podróży służbowych
• Dobra organizacja pracy oraz samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
• Prawo jazdy kat.B
Oferta:
• Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w międzynarodowej firmie
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
• Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz zdobywania nowego doświadczenia w branży automotive
• Przyjazna atmosfera pracy
• Praca pełna wyzwań
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.