Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
- tworzenie ofert ubezpieczeniowych, polis
- utrzymywanie kontaktu ze stałymi Klientami, pozyskiwanie nowych Klientów
- prezentacja oferty nowym Klientom
- zawieranie umów ubezpieczeniowych
- obsługa systemów CRM
- raportowanie wyników pracy
Wymagania:
- doświadczenie w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych lub finansowych
- doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych (także telefonicznie)
- umiejętność pracy w środowisku MS Office, w szczególności Excel
- znajomość branży ubezpieczeniowej
- uprawnienia agenta ubezpieczeniowego - mile widziane
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość odbywania szkoleń doskonalących umiejętności handlowe
- jasna ścieżka kariery w strukturze firmy
- wynagrodzenie zasadnicze, dodatkowe benefity (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.