Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta poszukujemy aktualnie kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Administracji i Biznesu
Miejsce pracy: dolnośląskie/ Wrocław
Nr Ref.: SWAB/03/2017/WRC/KK
Praca w międzynarodowym, profesjonalnym środowisku przy wsparciu frontowych jednostek Klienta w realizacji zadań biznesowych. Świadczenie serwisów administracyjnych o zasięgu globalnym poprzez dostarczanie wskazówek, rozwiązań i doradztwa dla managementu, tj. w szczególności poprzez:
- Organizowanie podróży biznesowych dla Klienta wewnętrznego (obsługa narzędzia do rezerwacji podróży służbowych, kontakt z wybraną agencją)
- Rozliczanie wydatków biznesowych dla Klienta wewnętrznego (obsługa narzędzia do rozliczania delegacji zgodnie z obowiązującymi regulacjami
- Organizowanie spotkań biznesowych (np. wyszukiwanie sal, wysyłanie zaproszeń, rezerwacja sprzętu)
- Kontakt z Klientem wewnętrznym - wsparcie biznesu w zakresie przedstawiania rozwiązań adekwatnych do potrzeb Klienta
- Wysuwanie propozycji rozstrzygania problemów i niestandardowych sytuacji
- Wsparcie w zakresie innych zadań administracyjnych
- Pełnienie funkcji osoby kontaktowej dla wybranych pracowników i zespołów
- Wykonywanie prac biurowych związanych z bieżącymi projektami
Nasze wymagania:
- Doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Minimum roczne doświadczenie zawodowe, mile widziane na podobnym stanowisku (Asystent Zarządu)
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Excel)
- Umiejętność pracy samodzielnej i rozwiązywania problemów
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Elastyczność, kreatywność i zaangażowanie
- Wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne
- Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
- Pracę w biznesowym, międzynarodowym środowisku
- Możliwość nauki i rozwoju
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, program sportowy, pakiet zniżek)
- Pracę w młodym, dynamicznym zespole
- Umowę o pracę