ProData Consult jest międzynarodową firmą specjalizującą się w pozyskiwaniu specjalistów IT dla potrzeb długo - i krótkoterminowych projektów. Centrala firmy mieści się w Kopenhadze, z siecią współpracujących oddziałów w Europie Zachodniej, ze szczególnym naciskiem na kraje skandynawskie. W zależności od tego, jak bardzo jesteś gotów podróżować, z ProData Consult uzyskasz najlepszą stawkę w mieście, w kraju lub za granicą:) Zostań niezależnym konsultantem IT w naszej międzynarodowej sieci i otwórz się na rynki europejskie!
.
Specjalista ds. wsparcia IT
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
Nasz Klient oferuje światowej klasy rozwiązania dla Contact Centers w modelu CCaaS (SaaS): wielokanałowy contact center (telefon, email, czat, fax, sms, video, social media), WFM, skrypter agenta, visual IVR, hostowany 3cx, usługi telekomunikacyjne.
Poszukujemy osoby, która jest zainteresowana zdobyciem doświadczenia w projektach wdrożeniowych systemów typu SaaS lub CCaaS w roli inżyniera pierwszej linii wsparcia klienta końcowego.
Główne Zadania:
- Codzienna obsługa użytkowników.
- Bieżąca współpraca z Service IT dostawców rozwiązań.
- Udział w projektach rozwojowych oraz testowaniu nowych wersji platformy.
Wymagania:
- 1 rok pracy w obszarze wsparcia IT.
- Znajomość rozwiązań i technologii Microsoft, takich jak: Windows Server, AD, IIS, WSUS, DNS, MSSQL.
- Wiedza na temat sieci IP.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Umiejętność pracy w warunkach presji czasowej.
Dodatkowe atuty:
- Znajomość terminologii/rozwiązań call center i PBX.
- Znajomość zagadnień dla sieci głosowych (pakietowych i komutowanych).
- Znajomość technologii developerskich Microsoft .NET Framework.
- Podstawowa znajomość LINUX.
Oferujemy:
- Kontrakt długoterminowy B2B.
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole.
- Współpracę z międzynarodowymi partnerami firmy.
- Styczność z nowoczesnymi technologiami.
- Środowisko pracy nastawione na ciągłe podnoszenie kwalifikacji.