Specjalista ds. wsparcia sprzedaży w Contact Center
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 83/CC/2016
Jeśli:
- Pasjonują Cię podróże?
- Jesteś otwarta/y, kontaktowa/y i lubisz pomagać innym?
- Lubisz rozmawiać przez telefon, a obsługa komputera i maila nie jest Ci obca?
- Potrafisz pracować w grupie, cenisz dobra atmosferę i szukasz stabilnej pracy?
- A dodatkowo (mile widziane) masz doświadczenie na podobnym stanowisku?
Zadania na stanowisku:
Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytania to oznacza, że szukamy właśnie Ciebie! Jako Specjalista ds. wsparcia sprzedaży będziesz odpowiadać za obsługę klienta biznesowego - biur własnych, franczyzowych i agencyjnych TUI (telefonicznie i mailowo).
Oferujemy:
- umowę o pracę w stabilnej firmie z możliwością rozwoju również w ramach innych Działów pracę w ciekawym zespole z uśmiechniętymi ludźmi
- pracę w systemie zmianowym (również weekendy)
- szeroki pakiet profesjonalnych szkoleń
- liczne study tour’y oraz atrakcyjne oferty na produkty TUI
- szeroki pakiet socjalny, w tym m.in. bezpłatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć językowych, karty Multisport oraz ubezpieczenia na życie
- czas na przerwę i pyszną kawę, którą zawsze jest z kim wypić!:)