Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
- Planowanie i nadzór zakupów w oparciu o plany produkcyjne
- Realizacja założonych celów jakościowych
- Prowadzenie negocjacji handlowych
- Poszukiwanie i prowadzenie rozmów z dostawcami
- Zakupy komponentów oraz półproduktów
- Poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia dla firmy oraz zapewnienie optymalnych warunków współpracy handlowej z dostawcami
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących dostawców oraz surowców
- Negocjacje cen i warunków dostaw
- Kontrola realizacji zamówień
- Optymalizacja zasad prognozowania zaopatrzenia i planowania materiałowego
- Analiza terminowości i kompletności dostaw
- Utrzymanie poziomu zapasów materiałów i towarów na optymalnych poziomach
- Współpraca z działem produkcji, magazynu, księgowości oraz marketingu
- Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne (min. licencjat / inżynier)
- Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z zakupami lub sprzedażą
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Umiejętność prowadzenia negocjacji
- Gotowość do odbywania podróży służbowych
- Znajomość programów informatycznych wspierających planowanie zakupów
- Prawo jazdy kat B
- Znajomość pakietu MS Office
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność
- Odporność na stres
- Atrakcyjne warunki finansowe
- System premiowy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w dużej, szeroko rozpoznawalnej firmie
- Niezbędne narzędzia pracy
- Przyjazną atmosferę pracy oraz komfortowe warunki pracy