Zadania:
- pozyskiwanie ofert i dokonywanie selekcji dostawców
- składanie zamówień i monitorowanie ich prawidłowej realizacji
- zawieranie umów handlowych i budowanie długofalowych relacji z dostawcami
- optymalizacja procesu zakupowego w powierzonym obszarze
- współpraca z innymi działami
Wymagane:
- wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne lub w trakcie studiów
- mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z zakupami
- znajomość systemu SAP
- znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym
- pakiet MS Office (Outlook, Word, Excel- filtrowanie,tabele przestawne)
Oferujemy:
- umowę o pracę na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia
- pakiet benefitów- m.in. Multisport, opieka medyczna
- pracę od poniedziałku do piątku na pełen etat
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.