(umowa na zastępstwo do 12.2017)
Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
- Monitoring rozmów telefonicznych i pism konsultantów w obszarze obsługi klienta B2B
- Sporządzanie raportów z monitoringu i ocen konsultantów
- Rozwój i optymalizacja procesów obsługi klienta B2B
- Analiza wyników badań jakościowych obsługi klienta i zarządzanie percepcją klienta
Oczekiwania na stanowisku:
- Minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w telefonicznej i pisemnej obsłudze klienta
- Bardzo dobre wyniki w pracy, komunikatywność, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i jej przekazywania
- Bardzo dobra znajomość procedur i procesów obsługi klienta
- Bardzo dobra znajomość produktów, cenników T-Mobile
- Wysokie umiejętności sprzedażowe
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, biegła obsługa aplikacji biznesowych
- Elastyczność, umiejętność pracy pod presją czasu
- Dyspozycyjność, dobra organizacja pracy
Poznaj
T-Mobile Polska S.A.
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.