Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Dla naszego Klienta poszukujemy:
- wprowadzanie do systemu informacji odnośnie wartości zamówień oraz poziomów stanów magazynowych w poszczególnych grupach towarów,
- kwalifikowanie asortymentu pod kątem jego profilu sprzedaży,
- aktywny udział w planowaniu i przebiegu akcji promocyjnych oraz ścisła współpraca z działem sprzedaży i category management,
- poszukiwanie alternatywnych dostawców istniejących i nowych towarów, negocjowanie cen towarów,
- składanie zamówień na produkty świeże, nadzór nad realizacją dostaw,
- otrzymywanie odpowiednich stanów magazynowych, zgodnych z polityką firmy,
- koordynowanie przepływu produktów pomiędzy firmą, a firmami kooperującymi,
- fakturowanie sprzedaży surowców do firm kooperujących, sprawdzanie i zatwierdzanie faktur przychodzących.
- min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w dziale zamówień lub zakupów), w firmie z branży spożywczej,
- min. dobra znajomość pakietu MS Office w szczególność Excel,
- dyspozycyjność do podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzin,
- dokładność, skrupulatność w wykonywaniu zadań oraz odpowiedzialność za powierzone zadania i terminowość ich wykonania.
- pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
- szkolenie wdrażające na stanowisko pracy, a po okresie próbnym szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe z zakresu asortymentu i trendów rynkowych,
- niezbędne do wykonywania pracy narzędzia (telefon, samochód służbowy, komputer),
- bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, zniżka na zakupy, dopłaty do wyjazdów czy wakacji itp.).
Oferta dotyczy pracy stałej i zatrudnienia bezpośrednio w strukturach naszego Klienta. Miejsce pracy: województwo mazowieckie.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.