Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta, dużej firmy produkcyjnej z Dąbrowy Górniczej, poszukujemy kandydata/-tki na stanowisko:
Specjalista/-tka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: śląskie/ Dąbrowa Górnicza
Zadania:
- Kompleksowa obsługa klienta, też anglojęzycznego
- Przyjmowanie i opracowywanie zapytań/zamówień od klientów i przedstawicieli handlowych
- Sporządzanie ofert, wprowadzanie nowych klientów
- Realizacja zamówień (koordynacja procesu realizacji zamówień, sporządzanie potwierdzeń zamówień
- Zamawianie towaru, nadzór nad terminowością wykonania i dostawy zleceń, współpraca z przedstawicielami handlowymi i produkcją
- Wystawianie faktur, obsługa programów
- Archiwizowanie dokumentacji, nadzór nad windykacją, działania mające na celu zwiększenie sprzedaży
Wymagania:
- Znajomość j. angielskiego na poziomie co najmniej B1
- Minimum średnie wykształcenie
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Umiejętności analityczne
- Umiejętność pracy zespołowej
- Chęć do nauki i rozwoju
- Kompetencje w zakresie: planowania, zorientowania na klienta, rozwiązywanie problemów
Oferujemy:
- Umowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy, po tym okresie możliwość zatrudnienia w firmie Klienta
- Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji
- Zatrudnienie w stabilnej międzynarodowej firmie produkcyjnej
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.