- Ogłoszenie nr: 162997
- Data ukazania się ogłoszenia: 11 września 2014 r.
Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- w Biurze Administracyjnym w Wydziale Budżetu i Zakupów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Warszawa, ul.: Wspólna 2/4
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- realizacja zadań związanych z planowaniem, wykorzystaniem i rozliczaniem środków budżetu państwa przeznaczonych na realizację zadań Biura, w tym na inwestycje, remonty, zakup materiałów biurowych i wyposażenia Ministerstwa oraz związanych z planowaniem, monitorowaniem i realizacją projektów współfinansowanych ze środków zagranicznych, w tym w szczególności z PO Pomoc Techniczna,
- obsługa i ewidencja finansowo-księgowa, w tym weryfikacja formalno-rachunkowa i merytoryczna dowodów księgowych,
- planowanie i realizacja zakupów i dostaw towarów i usług na potrzeby Ministerstwa,
- przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będących w zakresie właściwości Biura, w tym przeprowadzanie rozeznania rynku, szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, opracowywanie projektu umowy oraz uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca przy komputerze oraz użyciu urządzeń biurowych (fax, ksero, scan),
– praca poza siedzibą urzędu (przy realizacji zakupów),
– organizacja/prowadzenie spotkań/negocjacji/ustalanie warunków umów,
– reprezentacja urzędu.
– węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze,
– winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
– wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
– wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej,
– sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu,
– ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
– praca w pokoju wieloosobowym,
– brak podjazdu dla niepełnosprawnych przy wejściu do niektórych sal konferencyjnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej przy realizacji zadań związanych z planowaniem i rozliczaniem wydatków
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz rachunkowości budżetowej,
- znajomość procedur i wytycznych związanych z dofinansowaniem i realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna,
- znajomość przepisów prawa zamówień publicznych,
- rzetelność i terminowość,
- samodzielność i inicjatywa,
- zorientowanie na osiąganie celów,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- skuteczna komunikacja,
- umiejętność współpracy,
- umiejętności analityczne.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów