Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista w Biurze Spraw Osobowych

Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3250 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 169704
  • Data ukazania się ogłoszenia: 20 maja 2015 r.

Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie

  • Dyrektor Generalny Służby Zagranicznej
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw ds. naboru i badania kompetencji
  • w Biurze Spraw Osobowych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 2

Adres urzędu

    Ministerstwo Spraw Zagranicznych
    Al. J. Ch. Szucha 23
    00-580 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przeprowadzanie i odpowiadanie za cały proces naboru, w tym również konkurs w ramach aplikacji dyplomatyczno-konsularnej w celu zapewnienia obsady stanowisk w MSZ i placówkach zagranicznych.
  • Tworzenie, modyfikowanie i wdrażanie metod oraz narzędzi do badania kompetencji na wolne stanowiska pracy. Przeprowadzanie badania kompetencji w celu wyboru najlepszego kandydata.
  • Przeprowadzanie badań psychologicznych w celu diagnozy kompetencji.
  • Permanentne kontaktowanie się z klientami zewnętrznymi – kandydatami do pracy w Ministerstwie w celu udzielania informacji na temat przebiegu procesu rekrutacji i selekcji – kontakt osobisty, telefoniczny, pisemny. Udzielanie odpowiedzi na odwołania w celu zapewnienia jawności procesu naboru.
  • Sporządzanie sprawozdań, analiz, ocen i notatek w zakresie swojego stanowiska w celu dostarczenia aktualnej i zbiorczej informacji.
  • Koordynacja obsady rotacyjnej stanowisk w resorcie spraw zagranicznych w skali roku kalendarzowego oraz prowadzenie monitoringu stanu realizacji, a także aktywne poszukiwanie kandydatów na wolne stanowiska pracy.
  • Przygotowywanie i aktualizowanie informacji zawartych na stronie internetowej Ministerstwa oraz stronie intranetowej w zakresie działalności wydziału w celu dostarczenia aktualnej informacji.
  • Przygotowywanie projektów aktów prawnych z zakresu kompetencji stanowiska w celu usprawnienia lub zmiany obowiązujących procedur naboru.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • 1. Zagrożenie korupcją.
    2. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku psychologia.
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w zakresie przeprowadzania badań psychologicznych i diagnozy kompetencji.
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
    • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
    • Przeszkolenie w zakresie stosowania narzędzi do badania kompetencji.
    • Uprawnienia do przeprowadzania testów badających kompetencje, uprawnienia do przeprowadzania badań psychologicznych.
    • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, protokołu dyplomatycznego oraz ustawy o służbie zagranicznej i aktów wykonawczych, ustawy o służbie cywilnej i aktów wykonawczych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej.
    • Wiedza specjalistyczna w zakresie przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych, badań psychologicznych i oceny zintegrowanej (AC i DC), z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w szczególności w obszarze rekrutacji i selekcji.
    • Samodzielność i inicjatywa, kreatywność.
    • Umiejętności: negocjowanie, jasne, precyzyjne i zwięzłe przekazywanie informacji, planowanie, koordynowanie, praca w zespole.
wymagania dodatkowe
  • Wykształcenie wyższe o profilu administracja, prawo, psychologia, socjologia lub zarządzanie.
  • Przeszkolenie w zakresie: ochrony danych osobowych, postępowania administracyjnego, przeprowadzania oceny zintegrowanej (AC i DC).
  • Znajomość języka obcego innego niż angielski na poziomie B2.
  • Znajomość kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętność pisania i redagowania tekstów, umiejętność przeprowadzania analiz profilu osobowego.
  • 1,5 roku doświadczenia w placówce zagranicznej lub obszarze rekrutacji i selekcji.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty