- Ogłoszenie nr: 175413
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 listopada 2015 r.
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Bydgoszczy
- Kujawsko-Pomorski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw ds. kancelaryjnych
- w Delegaturze we Włocławku
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska
85-018 Bydgoszcz ul. P. Skargi 2
Miejsce wykonywania pracy:
- Włocławek
- Miejsce wykonywania pracy
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska
85-018 Bydgoszcz ul. P. Skargi 2
Delegatura we Włocławku
ul. Kopernika 2
87-800 Włocławek
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- 1. Ewidencjonowanie korespondencji w elektronicznym systemie e-DOK
- 2. Przyjmowanie korespondencji dostarczonej przez klientów, firmy kurierskie, urzędy pocztowe, itp.
- 3. Przekazywanie zadekretowanej korespondencji do właściwych komórek organizacyjnych.
- 4. Przyjmowanie i przygotowywanie do wysyłki korespondencji wychodzącej z komórek organizacyjnych
- 5. Obsługa sekretariatu Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska Delegatura we Włocławku
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca pod presją czasu, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe.
Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalny i sztucznym oświetleniu.
Siedziba Inspektoratu: budynek dwupiętrowy. Brak zainstalowanej windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenie higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- • znajomość oprogramowania do zarządzania dokumentami i zadaniami – system e-Dok
- • znajomość zasad funkcjonowania i organizacji administracji publicznej
- • znajomość zasad obiegu dokumentów
- • znajomość przepisów z zakresu metod i form pracy kancelaryjno-biurowej
- • umiejętność działania w sytuacjach stresowych i nieprzewidywalnych
- • umiejętność organizacji pracy własnej
- • kultura osobista
- • pozytywne podejście do klienta, skuteczna komunikacja
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów