Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista w Departamencie Spraw Obywatelskich

Specjalista w Departamencie Spraw Obywatelskich

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3298 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 168403
  • Data ukazania się ogłoszenia: 28 marca 2015 r.

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw kontaktów z obywatelem
  • w Departamencie Spraw Obywatelskich

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 3

Adres urzędu

    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
    Al. Ujazdowskie 1/3
    00-583 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • informowanie obywateli o kompetencjach organów, które mogą rozpatrzyć zgłaszaną sprawę oraz kierowanie do odpowiedniego urzędu
  • przekazywanie obywatelom informacji o możliwych sposobach załatwienia sprawy
  • przyjmowanie postulatów i opinii zgłaszanych przez obywateli, w szczególności w sprawach funkcjonowania administracji publicznej
  • udzielanie informacji obywatelom o przebiegu załatwiania spraw skierowanych przez nich do Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
  • współpraca przy tworzeniu wzorców postępowania w zakresie udzielania informacji dotyczących funkcjonowania administracji publicznej
  • współpraca z innymi urzędami administracji publicznej w zakresie dobrych praktyk dotyczących komunikacji z obywatelami

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku
    i komputerze. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych. Stała obsługa klientów zewnętrznych.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska
    to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym
    w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana
    do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
    • znajomość procedur administracyjnych oraz struktur i zasad funkcjonowania organów administracji publicznej, w tym w szczególności przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o działach administracji rządowej
    • umiejętność stosowania prawa w praktyce
    • znajomość języka angielskiego, lub języka francuskiego, lub języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym
    • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
    • komunikatywność
    • radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
    • odporność na stres
    • kreatywność
wymagania dodatkowe
  • znajomość języka angielskiego lub innego języka urzędowego UE na poziomie B2
  • wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, lub politologiczne, lub psychologiczne, lub socjologiczne
  • powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w kontaktach z klientem

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty