Najnowsze oferty pracy

  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 4 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta. Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy. Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta. Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
  • Specjalista / Specalistka ds. Obsługi Klienta

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Poloneza 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Młodszy Koordynator Obsługi Szpitalnej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług, działania z zakresu rozliczeń...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Customer Service Specialist with Spanish and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Monday Development SA   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa Klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta, Prowadzenie rejestru zgłoszeń,...
  • Specjalista ds. Obsługi Lekarza

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    3 dni
    Obowiązki zarządzanie procesami obsługi lekarskiej, profesjonalna telefoniczna oraz mailowo obsługa zgłoszeń, przygotowywanie raportów dot. Twoich obowiązków, zarządzanie procesami obsługi lekarskiej, proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy telemedycznej,...
  • Konsultant / Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Jako Konsultant ds. Obsługi Klienta będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej. Szukamy osoby: Empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej. Dokładnej i zorganizowanej. Z komunikatywną znajomością języka angielskiego. Ze znajomością pakietu MsOffice,...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista w Dziale Obsługi Klienta

Daikin Airconditioning Poland Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2635 dni temu

Daikin Airconditioning Poland Sp. z o.o. jest jedynym oficjalnym dystrybutorem najwyższej jakości urządzeń japońskiego koncernu DAIKIN INDUSTRIES Ltd. będącego wiodącym globalnym producentem oraz dostawcą sprzętu HVAC (do ogrzewania, wentylacji, klimatyzacji) w tym również pomp ciepła i układów chłodniczych. Firma oferuje innowacyjne, wysokiej jakości rozwiązania zarządzaniem klimatem w pomieszczeniach, odpowiadające zmieniającym się potrzebom naszych klientów z branży mieszkaniowej, handlowej i przemysłowej.

 

W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista w Dziale Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: Specjalista OK
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmowała się:
  • telefoniczną oraz mailową obsługą klienta w zakresie prowadzenia zamówień urządzeń firmy DAIKIN z wykorzystaniem systemu SAP. Prowadzenie zamówień zawiera uzgadnianie terminów dostaw, koordynację wysyłki towarów oraz fakturowanie
  • współpracą z partnerami logistycznymi oraz z centralą firmy w Belgii
  • wraz z innymi członkami zespołu będzie uczestniczyła w projektach dotyczących doskonalenia standardów obsługi klienta oraz usprawniania procesów Działu
Od kandydatów oczekujemy:
  • ukończonych studiów wyższych - preferowany kierunek ekonomiczny (szczególnie: logistyka, administracja, zarządzanie)
  • minimum 2-letniego doświadczenia w dziale obsługi klienta lub na innym podobnym stanowisku
  • łatwości prowadzenia rozmowy z klientem
  • umiejętności pracy zespołowej
  • dobrej organizacji pracy
  • umiejętności analitycznych
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
  • zaangażowania oraz chęci nauki i zdobywania nowych umiejętności
  • dobrej znajomości języka angielskiego na poziomie B1lub B2 w skali CEF (mile widziane udokumentowanie testem TOEIC)
  • znajomość systemu SAP będzie atutem
Osobie zatrudnionej na tym stanowisku oferujemy:
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia w międzynarodowej firmie o uznanej renomie
  • zatrudnienie na umowę o pracę oraz długofalowy rozwój zawodowy
  • przyjazne środowisko pracy i możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 4 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta. Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy. Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta. Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
  • Specjalista / Specalistka ds. Obsługi Klienta

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Poloneza 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Młodszy Koordynator Obsługi Szpitalnej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług, działania z zakresu rozliczeń...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Customer Service Specialist with Spanish and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Monday Development SA   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa Klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta, Prowadzenie rejestru zgłoszeń,...
  • Specjalista ds. Obsługi Lekarza

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    3 dni
    Obowiązki zarządzanie procesami obsługi lekarskiej, profesjonalna telefoniczna oraz mailowo obsługa zgłoszeń, przygotowywanie raportów dot. Twoich obowiązków, zarządzanie procesami obsługi lekarskiej, proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy telemedycznej,...
  • Konsultant / Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Jako Konsultant ds. Obsługi Klienta będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej. Szukamy osoby: Empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej. Dokładnej i zorganizowanej. Z komunikatywną znajomością języka angielskiego. Ze znajomością pakietu MsOffice,...