- Ogłoszenie nr: 169046
- Data ukazania się ogłoszenia: 27 kwietnia 2015 r.
Izba Celna w Białej Podlaskiej
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw archiwizacji
- w Referacie Ogólnym Urzędu Celnego w Lublinie
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Celna w Białej Podlaskiej
ul. Celników Polskich 21
21-500 Biała Podlaska
Miejsce wykonywania pracy:
- Lublin
- Urząd Celny w Lublinie
ul. Energetyków 20/22
20-468 Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie akt składnicy
- archiwizowanie dokumentów
- prowadzenie kancelarii urzędu
- przygotowywanie danych i opracowywanie analiz, sprawozdań, meldunków, w tym w systemach elektronicznego przetwarzania danych w zakresie urzędu celnego
- organizacja obiegu informacji i dokumentacji w urzędzie celnym
- opracowywanie informacji na potrzeby współpracy z innymi organami i instytucjami
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie Urzędu. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych i bezpośrednich z klientem.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na parterze. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Urzędu Celnego jest budynkiem wielokondygnacyjnym nie wyposażonym w windę. Wejście główne nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe ze specjalnością archiwalną lub ukończony kurs archiwalny pierwszego stopnia
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość struktur administracyjnych
- doświadczenie na stanowisku archiwisty min 0,5 roku
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów