- Ogłoszenie nr: 159434
- Data ukazania się ogłoszenia: 15 kwietnia 2014 r.
Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw polityki informacyjnej
- w Wydziale Analiz Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Główny Inspektorat Transportu Drogowego ul. Postępu 21
02-676 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Warszawa, ul. Przyczółkowa 109A, Siedziba Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- • Odpowiada za politykę informacyjną CANARD, w tym aktualizuje oraz monitoruje portal internetowy, na bieżąco moderuje aktywność na portalach społ., aktualizuje zawartość intranetu, przygotowuje newsletter oraz prowadzi kronikę Biura dokumentując i utrwalając bieżące działania, w celu propagowania informacji o funkcjonowaniu CANARD oraz systemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym;
- • Opracowuje i publikuje materiały prasowe do wykorzystania przez podmioty zewnętrzne (m. in. dziennikarzy), w tym przygotowuje materiały audio – wideo dla potrzeb mediów, w celu zapewnienia sprawnej komunikacji medialnej działań podejmowanych przez CANARD;
- • Usprawnia zasady komunikacji wewnętrznej poprzez analizowanie funkcjonującego systemu obiegu informacji oraz jego korygowanie w celu zapewnienia właściwego przepływu informacji pomiędzy komórkami CANARD;
- • Inicjuje przeprowadzanie badań opinii społecznej w zakresie tematycznym dotyczącym działalności CANARD;
- • Współpracuje z innymi organami odpowiedzialnymi za poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym reprezentuje CANARD w spotkaniach, konferencjach i seminariach dotyczących bezpieczeństwa ruchu drogowego, mających na celu rozpowszechnianie informacji o funkcjonowaniu Biura oraz wymianę informacji i doświadczeń w zakresie poprawy bezpieczeństwa;
- • Opracowuje materiały i informacje (w tym m. in. raporty, prezentacje oraz artykuły) z zakresu działalności CANARD, w celu udzielania odpowiedzi na zapytania dotyczące funkcjonowania systemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym;
- • Przygotowuje materiały oraz odpowiedzi w związku z obowiązkiem udostępniania informacji publicznej, w tym odpowiada za zawartość Biuletynu Informacji Publicznej, w zakresie właściwości CANARD;
- • Współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego w celu propagowania idei automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała; praca wykonywana przez 8 godzin dziennie, jednozmianowo,
reprezentowanie urzędu na zewnątrz;
opracowuje materiały i informacje (w tym m. in. raporty, prezentacje oraz artykuły) z zakresu działalności CANARD,
w budynku przy ul. Przyczółkowej 109a znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych umożliwiający dostanie się na parter budynku. Nie ma dostosowanych toalet, budynek wyposażony tylko w windę towarową.
narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax.
oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne z temperaturą w pomieszczeniu nie mniejszą niż 18 stopni Celsjusza, z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją,
Inne
Proponowany mnożnik - 1,85 dla pełnego etatu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie współpracy z mediami
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość przepisów: ruchu drogowego,transportu drogowego,kodeksu wykroczeń,kodeksu postępowania administracyjnego z zakresu ochrony informacji niejawnych,Prawo prasowe,ustawa o dostępie do informacji publicznej,
- Umiejętność obsługi komputera, w szczególności programów Microsoft Office,
- Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- Umiejętność pracy w zespole,
- 1 rok w administracji publicznej,
- Wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze lub politologiczne,
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów