- Ogłoszenie nr: 167234
- Data ukazania się ogłoszenia: 25 lutego 2015 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
- Podkarpacki Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw kancelaryjnych
- w Wydziale ds. Ochrony Informacji Niejawnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji
w Rzeszowie
ul. Dąbrowskiego 30
35-036 Rzeszów
Miejsce wykonywania pracy:
- Rzeszów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- rejestracja dokumentacji wpływającej, wychodzącej i pozostającej w celu udokumentowania faktu i właściwego obiegu dokumentów niejawnych
- prowadzenie urządzeń ewidencyjnych celem zapewnienia rejestracji dokumentów zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami
- wykonywanie kopii dokumentów niejawnych, rejestrowanie ich i oznaczanie oraz przekazywanie pracownikom oddziałów kancelarii lub punktu kancelaryjnego
- wykonywanie czynności technicznych związanych ze zmianą, zniesieniem, przedłużeniem okresu ochrony dokumentów niejawnych celem ich właściwego oznaczenia
- zwracanie wykonawcom merytorycznym dokumentów przeznaczonych do wysłania celem ich uzupełnienia w przypadkach gdy nie spełniają określonych wymogów zgodnych z obowiązującymi uregulowaniami
- archiwizowanie i inwentaryzacja materiałów własnych i dokumentacji pracowników merytorycznych celem rozliczenia urządzeń ewidencyjnych oraz ustalenia zgodności stanu ewidencyjnego ze stanem faktycznym
- udostępnianie dokumentów niejawnych policjantom i pracownikom posiadającym stosowne poświadczenia bezpieczeństwa na czas realizacji przez nich spraw
- ewidencjonowanie, gromadzenie, aktualizowanie (uchylanie) zbioru niejawnych aktów prawnych celem należytej ich ochrony i udostępniania pracownikom merytorycznym
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca kancelaryjno - biurowa w ośmiogodzinnym systemie pracy.
Stałe stanowisko pracy usytuowane jest w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, np. brak wind, brak podjazdów.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- minimum 1,5 roku doświadczenia zawodowego w administracji lub 1 rok w danym obszarze (pionie ochrony informacji niejawnych) - doświadczenie zawodowe dotyczy pracy kancelaryjno - biurowej
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdolność rozwiązywania problemów, asertywność
- znajomość zagadnień z zakresu ustawy o ochronie informacji niejawnych, jak też przepisów wykonawczych do tej ustawy
- znajomość przepisów prawnych dotyczących ochrony informacji niejawnych, umiejętność obsługi komputera
- przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą - ściśle tajne
- uprawnienie do nadawania i odbioru przesyłek niejawnych
- uprawnienie do nadawania i odbioru szyfrogramów
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów