- Ogłoszenie nr: 171481
- Data ukazania się ogłoszenia: 23 lipca 2015 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
- Lubelski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw wydatków osobowych
- w Wydziale Finansów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin
Miejsce wykonywania pracy:
- Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- naliczanie i sporządzanie list płac uposażeń/wynagrodzeń dla funkcjonariuszy/pracowników cywilnych,
- naliczanie dodatkowych należności jednorazowych i periodycznych przysługujących pracownikom i funkcjonariuszom,
- naliczanie należności i sporządzanie dokumentów wypłat dla zwolnionych ze służby funkcjonariuszy oraz zwalnianych pracowników cywilnych,
- wyliczanie wynagrodzenia za czas choroby, zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, macierzyńskiego, rodzicielskiego i świadczenia rehabilitacyjnego,
- ubruttawianie dochodów funkcjonariuszy zwolnionych ze służby bez uprawień emerytalno – rentowych,
- wystawianie zaświadczeń do ZER MSW w Lublinie,
- obliczanie miesięcznych zaliczek na poczet podatku dochodowego od osób fizycznych oraz miesięcznych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne pracowników.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym związanych z poruszaniem się po terenie budynku. Czynności wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, obsługą komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługą urządzeń biurowych (telefon, drukarka, niszczarka papierów), prowadzeniem rozmów telefonicznych wewnętrznych i zewnętrznych. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym.
Na stanowisku specjalisty zadania realizowane są samodzielnie często pod presja czasu. Występują kontakty z interesantami wewnętrznymi urzędu i zewnętrznymi – ZUS, US, komornicy.
Lokalizacja stanowiska pracy – budynek KWP w Lublinie przy ul. Narutowicza 73, w pomieszczeniu biurowym na I piętrze. Budynek nie dostosowany jest dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - bariery architektoniczne (schody przy wejściu do budynku, brak podjazdu, brak windy, brak przystosowanych sanitariatów) oraz nie jest dostosowany dla osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych .
Inne
Oferowane warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze wynikające z mnożnika kwoty bazowej 1,300 (2 435,99 zł brutto) oraz dodatek z tytułu wysługi (prawo do niego nabywa się po udokumentowaniu pięciu lat pracy i wynosi on 5% wynagrodzenia zasadniczego. Z każdym rokiem wzrasta o 1% do momentu, aż osiągnie wysokość 20%).
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w komórkach finansowych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów regulujących płace policjantów i pracowników Policji oraz prawa pracy,
- znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych, podatku dochodowego od osób fizycznych,
- zdolność analitycznego myślenia, kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność,
- znajomość obsługi komputera, programów biurowych (MS Office),
- umiejętność obsługi systemów płacowych „Płace Nowe” i „Płace Cywil”,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów