- Ogłoszenie nr: 181423
- Data ukazania się ogłoszenia: 31 maja 2016 r.
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
- Komendant Stołeczny Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw dokumentacji zarządzania zasobami ludzkimi i obsługi kadrowej pracowników
- w Wydziale Kadr
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- dokonywanie wstępnej weryfikacji projektów opisów stanowisk pracy oraz prowadzenie zbioru obowiązujących opisów,
- przygotowywanie projektów pism w sprawie obiegu dokumentacji dot. ocen członków korpusu służby cywilnej,
- sporządzanie projektów umów o pracę, świadectw pracy oraz innych pism wynikających ze stosunku pracy,
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej staży dla osób bezrobotnych oraz obsługiwanie kandydatów na staż,
- zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników,
- wprowadzanie i bieżące aktualizowanie danych osobowych oraz wynikających ze stosunku pracy do kadrowych informatycznych baz danych,
- przygotowywanie dokumentów ubezpieczeniowych związanych ze zgłoszeniem, zmianą i wyrejestrowaniem pracowników i członków ich rodzin z ubezpieczenie społecznego i zdrowotnego,
- przygotowywanie akt spraw ostatecznie zakończonych przeznaczonych do archiwizacji.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa.
- praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- praca przy oświetleniu mieszanym,
- budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- dobra znajomość ustaw: Kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych w sprawie świadectw pracy i zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
- o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych, dotyczących opisywania i wartościowania stanowisk pracy oraz ocen okresowych i pierwszej oceny,
- o ochronie danych osobowych,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office.
- wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub prawnicze,
- komunikatywność,
- doświadczenie zawodowe w obszarze spraw kadrowych lub zarządzania zasobami ludzkimi.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów