- Ogłoszenie nr: 181429
- Data ukazania się ogłoszenia: 31 maja 2016 r.
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
- Komendant Stołeczny Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw obsługi kadrowej pracowników
- w Wydziale Kadr
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowywanie projektów dokumentów związanych z nawiązaniem, trwaniem, zmianą i ustaniem stosunku pracy członków korpusu służby cywilnej i pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej,
- ustalanie uprawnień pracowniczych m. in. do urlopu wypoczynkowego, dodatku za wieloletnią pracę, nagrody jubileuszowej, ekwiwalentu pieniężnego za niewykorzystany urlop wypoczynkowy, odprawy pieniężnej, dodatkowego wynagrodzenia rocznego oraz przygotowywanie dokumentacji w tym zakresie,
- opiniowanie spraw wynikających ze stosunku pracy pracowników pod względem merytoryczno-prawnym,
- obsługiwanie kadrowych informatycznych baz danych pracowników, poprzez wprowadzanie danych osobowych i wynikających ze stosunku pracy, aktualizację i generowanie,
- zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników,
- przygotowywanie dokumentów ubezpieczeniowych związanych ze zgłoszeniem, zmianą i wyrejestrowaniem pracowników i członków ich rodzin z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,
- sporządzanie miesięcznych meldunków o stanie zatrudnienia oraz okresowych statystyk,
- przygotowywanie i kompletowanie akt spraw ostatecznie zakończonych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa
- praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- praca przy oświetleniu mieszanym,
- budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
- drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi kadrowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- dobra znajomość ustaw: Kodeksu pracy, o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych, ustawy o pracownikach urzędów państwowych oraz aktu wykonawczego w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek,
- umiejętności: stosowania prawa w praktyce, formułowania wniosków i opinii, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, komunikatywność.
- wykształcenie wyższe prawnicze lub podyplomowe z zakresu prawa pracy,
- znajomość ustaw: o związkach zawodowych, o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej, o wliczaniu okresów pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym do pracowniczego stażu pracy, o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w zakresie uprawnień osób niepełnosprawnych, o ochronie danych osobowych,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- doświadczenie zawodowe w administracji rządowej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów