Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista w Wydziale Kontroli w Biurze Kontroli i Audytu Wewnętrznego

Specjalista w Wydziale Kontroli w Biurze Kontroli i Audytu Wewnętrznego

Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2888 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 181213
  • Data ukazania się ogłoszenia: 20 maja 2016 r.

Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • w Wydziale Kontroli w Biurze Kontroli i Audytu Wewnętrznego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 3

Adres urzędu

    Ministerstwo Sprawiedliwości
    Al. Ujazdowskie 11
    00-950 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzanie planowych i doraźnych kontroli w jednostkach podległych Ministrowi Sprawiedliwości lub przez niego nadzorowanych oraz w Ministerstwie Sprawiedliwości, a także przygotowywanie wymaganej dokumentacji z zadania kontrolnego,
  • przeprowadzanie planowych i doraźnych kontroli w podmiotach, którym udzielono dotacji celowych z Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej, w zakresie wykorzystania przyznanych środków, a także przygotowywanie wymaganej dokumentacji z zadania kontrolnego,
  • dokonywanie analiz prawidłowości i terminowości wykonania zaleceń pokontrolnych,
  • gromadzenie akt kontroli, opracowywanie informacji, statystyk, analiz, dotyczących w szczególności wyników kontroli,
  • prowadzenie zbioru informacji o kontrolach oraz przygotowanie projektów informacji o stanie realizacji zadań kontrolnych,
  • przygotowanie do udostępniania informacji publicznej, w szczególności przygotowywanie do umieszczenia w BIP MS ostatecznych dokumentów z kontroli,
  • przygotowywanie projektów pism informujących właściwe komórki organizacyjne Ministerstwa oraz kierowników właściwych jednostek o wynikach kontroli przeprowadzonych przez pracowników Wydziału w jednostkach podległych Ministrowi Sprawiedliwości lub przez niego nadzorowanych oraz w Ministerstwie Sprawiedliwości.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca z komputerem powyżej 4 godzin dziennie,
    - częste krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe (przejazdy transportem publicznym) poza stałe miejsce zamieszkania i zatrudnienia,
    - wykonywanie obowiązków służbowych wiąże się z częstym działaniem pod presją czasu w warunkach napięcia nerwowego,
    - wykonywanie zadań na stanowisku pracy związane z zagrożeniem korupcyjnym,
    - brak jednolitości w zakresie zasad i trybu przeprowadzania kontroli.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze lub ekonomiczne albo inne wyższe magisterskie plus podyplomowe kierunkowe (ekonomia lub audyt i kontrola).
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy w jednostce sektora finansów publicznych w zakresie kontroli, finansów, księgowości lub zamówień publicznych.
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość aktów prawnych z obszaru finansów publicznych, rachunkowości (w zakresie jednostek sektora finansów publicznych), zamówień publicznych, sądownictwa powszechnego, kontroli w administracji rządowej, służby cywilnej, ochrony danych osobowych,
    • znajomość zasad gospodarowania Funduszem Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej,
    • znajomość zasad organizacji i funkcjonowania Ministerstwa Sprawiedliwości oraz jednostek podległych Ministrowi Sprawiedliwości lub przez niego nadzorowanych,
    • znajomość metod i technik pracy kontrolnej oraz praktyczna umiejętność przeprowadzania kontroli,
    • umiejętność opracowywania analiz, opinii i raportów w formie pisemnej, jak i ustnej,
    • znajomość obsługi komputera (Excel),
    • zorientowanie na osiąganie celów,
    • doskonalenie zawodowe,
    • identyfikacja z misją urzędu,
    • pozytywne podejście do klienta,
    • otwartość na zmiany,
    • podejmowanie decyzji i odpowiedzialność,
    • asertywność,
    • myślenie analityczne.
wymagania dodatkowe
  • 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w kontroli rozliczania dotacji pochodzących z budżetu państwa lub budżetu jednostki samorządu terytorialnego,
  • certyfikat księgowego,
  • uprawnienia biegłego rewidenta,
  • uprawnienia inspektora nadzoru budowalnego.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty