- Ogłoszenie nr: 162765
- Data ukazania się ogłoszenia: 02 września 2014 r.
Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw realizacji remontów, inwestycji i obsługi administracyjno-logistycznej obiektów Urzędu
- w Wydziale Logistyki Biura Logistyki i Pomocy Zagranicznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Koszykowa 16; 00-564 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- udział merytoryczny w prowadzonych przez Biuro postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych w związku z realizacją zadań Wydziału Logistyki Biura Logistyki i Pomocy Zagranicznej (WL), w tym m.in. określenie opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, kryteriów oceny ofert, udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców;
- przygotowywanie projektów umów/zleceń/zamówień na wykonywanie przez podmioty zewnętrzne robót budowlanych, usług lub dostaw, do których nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, w ramach zadań realizowanych przez WL;
- współpraca z wykonawcami podczas realizacji prac wymienionych w ww. pkt oraz uczestniczenie w ich odbiorze;
- pełnienie nadzoru nad realizacją robót budowlanych oraz wykonywaniem obowiązków przez powołanych inspektorów nadzoru w ramach zadań realizowanych przez WL;
- przygotowywanie wkładu merytorycznego do wniosków o uzyskanie dofinansowania projektów infrastrukturalnych realizowanych przez Biuro ze środków pomocowych, udział w realizacji tych projektów oraz sporządzanie wkładu merytorycznego do sprawozdań z ich realizacji.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca w terenie;
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury);
- reprezentowanie Urzędu na zewnątrz.
Powyższe stanowisko pracy zlokalizowane są w budynku w centrum miasta,
w kamienicy o starym typie zabudowy. Do dwóch wejść zewnętrznych do budynku prowadzą schody – brak jest podjazdów.
Wewnętrzne korytarze są dostatecznie szerokie. Na każde piętro można dostać się klatką schodową lub windą. Toalety dostępne są na każdym piętrze, osobne dla kobiet oraz mężczyzn. Nie są przystosowane do osób poruszających się na wózkach.
Na wszystkich piętrach w budynku podłoga jest równa, nie śliska, zachowana
na jednym poziomie, z pewnymi wyjątkami gdzie przy wejściach do pokoju znajduje się próg.
Pomieszczenie biurowe przewidziane na miejsce pracy dla wyżej wymienionego stanowiska, jest przestrzenne, zgodnie z przepisami bhp, do dyspozycji zatrudnionego jest ponad 2m2 powierzchni podłogi oraz 13 m3 wolnej objętości pomieszczenia. Drzwi prowadzące do każdego z pokoi są szerokie, otwierane standardową klamką.
Praca na stanowisku administracyjno – biurowych - to praca umysłowa, biurowa, skierowana głównie na używanie komputera, co wymaga intensywnego i długotrwałego wysiłku wzrokowego, oraz długotrwałego skupienia uwagi.
Z ergonomicznego punktu widzenia jest to praca wykonywana głównie w pozycji siedzącej, co skutkuje dużym obciążeniem statycznym mięśni tułowia i pleców. Wymaga ona niewielkiego wydatkowania energii, gdyż nie angażuje wielu grup mięśniowych. Niezbędna jest dobra sprawność i koordynacja dłoni.
Wykonując zadania należące do zakresu obowiązków pracownika zatrudnionego na w/w stanowisku, występuje konieczność wykonania pracy poza budynkiem Urzędu. Samochody służbowe, używane do przemieszczenia się pracowników, nie są przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 12 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z realizacją remontów i inwestycji lub obsługą administracyjno-logistyczną obiektów
- pozostałe wymagania niezbędne:
- podstawowa znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wybranych zagadnień prawa cywilnego związanych z realizacją remontów i inwestycji;
- znajomość ustawy Prawo budowlane;
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami;
- znajomość ustawy o służbie cywilnej;
- umiejętność obsługi komputera (edytor tekstu -WORD, EXCEL, Internet, poczta elektroniczna).
- przeszkolenie z zakresu obszaru związanego z planowaniem i realizacją prac remontowo-budowlanych oraz stosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych;
- znajomość ustawy o finansach publicznych;
- sprawność w poszukiwaniu i pozyskiwaniu informacji;
- umiejętność negocjacji i samodzielnego rozwiązywania problemów;
- 12 miesięcy pracy w administracji publicznej w obszarze związanym z realizacją remontów i inwestycji lub obsługą administracyjno-logistyczną obiektów
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów