Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista w Wydziale Pomocy Technicznej w Departamencie Funduszy Europejskich(umowa na zastępstwo)

Specjalista w Wydziale Pomocy Technicznej w Departamencie Funduszy Europejskich(umowa na zastępstwo)

Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3447 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 164097
  • Data ukazania się ogłoszenia: 28 października 2014 r.

Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • w Wydziale Pomocy Technicznej w Departamencie Funduszy Europejskich(umowa na zastępstwo)

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Zdrowia
    ul. Miodowa 15
    00-952 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • Ministerstwo Zdrowia
    ul. Długa 38/40
    00-952 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • współpraca z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Zdrowia w zakresie planowania i rozliczania wielkości zatrudnienia i funduszy wynagrodzeń w ramach POPT, PO IiŚ oraz PO KL, MF EOG i NMF, SPPW, jak również prowadzenie spraw osobowych (w tym związanych z zawieraniem i rozliczaniem umów cywilnoprawnych), w celu zapewnienia poprawności realizacji zadań,
  • przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów oraz wniosków o płatność w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna, w celu zapewnienia wsparcia na wynagrodzenia dla pracowników zaangażowanych we wdrażanie funduszy strukturalnych,
  • prowadzenie dokumentacji w zakresie wynagrodzeń związanej z realizacją Kosztów zarządzania w ramach MF EOG i NMF oraz w ramach Funduszu Pomocy Technicznej Szwajcarsko – Polskiego Programu Współpracy, w celu zapewnienia zgodności z wymogami określonymi w wytycznych i zaleceniach Krajowego Punktu Kontaktowego / Krajowej Instytucji Koordynującej,
  • koordynacja planowania i realizacji wydatków w zakresie wynagrodzeń związanych z Kosztami zarządzania programami operacyjnymi w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego, w celu sprawnej realizacji wydatków,
  • przygotowywanie dokumentacji do finansowych raportów okresowych w zakresie wynagrodzeń w ramach Kosztów zarządzania oraz dokumentacji w zakresie wynagrodzeń do wniosków o płatność w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, w celu wykazania finansowego i rzeczowego postępu w realizacji programu, a także prawidłowości wydatkowania środków,
  • sporządzanie dla Departamentu Budżetu, Finansów i Inwestycji formularzy planistycznych w zakresie wynagrodzeń, w ramach PO PT oraz MF EOG i NMF, w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, dotyczących budżetu państwa, przygotowywanie do nich części sprawozdawczych, w celu zabezpieczenia środków na realizację zadań,
  • przedstawianie propozycji w zakresie programowania Pomocy technicznej dla kolejnej perspektywy finansowej na lata 2014 - 2020, w celu umożliwienia jej realizacji zgodnie z zapisami zawartymi w odpowiednich dokumentach strategicznych dla sektora zdrowia, a także o wymiarze horyzontalnym oraz zgodnie z priorytetami Ministerstwa Zdrowia.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.;
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • urząd mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Długiej 38/40, pokój znajduje się na
    I piętrze; w budynku brak windy, brak drzwi odpowiedniej szerokości - przystosowanych dla osób niepełnosprawnych; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze; podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich istnieje jedynie z podwórza na parter.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie rozliczania wynagrodzeń,
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów dot. wynagrodzeń, podatków i ubezpieczeń społecznych,
    • wiedza z zakresu finansów publicznych,
    • umiejętność obsługi komputera w środowisku WINDOWS (WORD, EXCEL),
    • umiejętność gromadzenia i analizy danych,
    • umiejętność analitycznego myślenia oraz syntezy informacji.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne, finansowe,
  • przeszkolenie z zakresu rachunkowości, finansów publicznych,
  • 1 rok doświadczenia w pracy z projektami finansowanymi ze środków europejskich,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
  • wiedza z zakresu Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego, a także Szwajcarsko – Polskiego Programu Współpracy.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty