Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista w Wydziale Programowania, Ewaluacji i Sprawozdawczości Departamentu Funduszy Strukturalnych

Specjalista w Wydziale Programowania, Ewaluacji i Sprawozdawczości Departamentu Funduszy Strukturalnych

Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2890 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 181201
  • Data ukazania się ogłoszenia: 20 maja 2016 r.

Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • w Wydziale Programowania, Ewaluacji i Sprawozdawczości Departamentu Funduszy Strukturalnych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Edukacji Narodowej
    al. J.Ch. Szucha 25
    00-918 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Uczestnictwo w programowaniu i monitorowaniu postępów realizacji Działań 2.10, 2.13, 2.14, 2.15 PO WER (wskaźniki, również finansowe). Opracowywanie analiz i informacji dotyczących zadań z obszaru oświaty realizowanych przy współfinansowaniu z funduszy strukturalnych, w tym dotyczących wdrażania działań w obszarze oświaty w ramach PO WER.
  • Uczestnictwo w przygotowaniu i przekazywaniu do Instytucji Zarządzającej (IZ) PO WER Rocznych Planów Działania (RPD) dla Działań 2.10, 2.13, 2.14, 2.15 PO WER. Współpraca w tym zakresie z przedstawicielami IZ oraz departamentów merytorycznych MEN.
  • Przygotowywanie zestawień i analiz z wdrażania i programowania Działań 2.10, 2.13, 2.14, 2.15 PO WER.
  • Uczestnictwo w przygotowaniu Planów Realizacji Celów Pośrednich i Końcowych PO WER (PRC). Współpraca z Wydziałem Kontraktowania DFS z departamentami merytorycznymi oraz beneficjentami w zakresie przygotowania PRC.
  • Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje poselskie, zapytania poselskie oraz opracowywanie materiałów na posiedzenia Sejmowych Komisji i Podkomisji w zakresie danych dotyczących Działań 2.10, 2.13, 2.14, 2.15 PO WER, Priorytetu III PO KL.
  • Wprowadzanie danych do centralnego systemu teleinformatycznego SL 2014 oraz opracowywanie analiz w oparciu o narzędzie Oracle Business Intelligence.
  • Opiniowanie projektów aktów prawnych i dokumentów programowych (w tym w języku obcym) w celu realizacji zadań wydziału.
  • Gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z wykonywanymi zadaniami.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - stres związany z pracą pod presją czasu;
    - zagrożenie korupcją.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - narzędzia i materiały pracy - komputer i inne urządzenia biurowe;
    - możliwość poruszania się po budynku: budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana dla osób
    niepełnosprawnych, schodołaz do ewentualnego wykorzystania.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok stażu pracy w obszarze funduszy strukturalnych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość zasad funkcjonowania w Polsce funduszy strukturalnych w perspektywie finansowej 2014-2020, w tym EFS (PO WER, SzOOP PO WER, Umowa Partnerstwa)
    • znajomość procedur i wytycznych dotyczących programów operacyjnych w perspektywie finansowej 2014-2020
    • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie przepisów ogólnych, nadzwyczajnych trybów postępowania (wznowienia, nieważności decyzji i uchylenia, zmiany decyzji) oraz załatwiania skarg i wniosków
    • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej (podział, zasady organizacji i działania), w tym służby cywilnej (organizacja, uprawnienia i obowiązki członków korpusu służby cywilnej)
    • znajomość ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020
    • wiedza o metodach analizy ilościowej i jakościowej danych,
    • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1),
    • rzetelność i terminowość,
    • umiejętność współpracy,
    • kreatywność.
wymagania dodatkowe
  • studia podyplomowe z zakresu funduszy strukturalnych lub zarządzania projektami;
  • przeszkolenie w zakresie systemów informatycznych wykorzystywanych w PO WER (Oracle Business Intelligence)
  • 1 rok stażu pracy w obszarze oświaty
  • znajomość systemu informatycznego SL2014, w tym narzędzia Oracle Business Intelligence
  • znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie wykonywania budżetu środków europejskich
  • znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 1303/2013
  • znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1304/2013 („rozporządzenie w sprawie EFS”)
  • znajomość systemu oświaty
  • samodzielność.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty