- Ogłoszenie nr: 164226
- Data ukazania się ogłoszenia: 01 listopada 2014 r.
Komenda Główna Policji w Warszawie
- Komendant Główny Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- w Wydziale Rachunkowości i Analiz Biura Finansów Komendy Głównej Policji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Główna Policji
ul. Puławska 148/150
02-624 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- 02-672 Warszawa,
ul. Domaniewska 36/38
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- nadzorowanie oraz weryfikowanie pod względem formalno – rachunkowym projektów oraz planów finansowych CUL w układzie tradycyjnym i zadaniowym oraz planów wieloletnich,
- koordynowanie, nadzorowanie i monitorowanie działalności CUL, w tym realizacji planów finansowych i naprawczych,
- sporządzanie analiz oraz informacji z działalności CUL na potrzeby Kierownictwa KGP, MSW oraz MF zgodnie z właściwością Biura Finansów KGP,
- inicjowanie i koordynowanie zmian wewnętrznych przepisów prawnych CUL,
- nadzorowanie oraz weryfikowanie pod względem formalno – rachunkowym sprawozdań budżetowych oraz finansowych CUL,
- dokonywanie oceny efektów i wskaźników ekonomicznych działalności CUL oraz środków obrotowych,
- analizowanie, monitorowanie i sporządzanie zestawień dotyczących zarządzania wybranymi kosztami CUL,
- udzielanie stosownych wyjaśnień i interpretowanie przepisów w zakresie działalności instytucji gospodarki budżetowej.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- w budynku znajduje się winda, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- 2 lata doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystania,
- znajomość obowiązujących przepisów prawa i procedur oraz umiejętność ich stosowania,
- umiejętność argumentowania,
- umiejętności analityczne,
- samodzielność,
- kreatywność,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów