- Ogłoszenie nr: 167293
- Data ukazania się ogłoszenia: 25 lutego 2015 r.
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
- Komendant Stołeczny Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw zamówień publicznych
- w Wydziale Zamówień Publicznych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- organizowanie pracy w ramach komisji przetargowej i wykonywanie czynności (za które odpowiedzialny jest w zależności od powierzonej funkcji Przewodniczący lub Sekretarz Komisji Przetargowej) w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
- prowadzenie negocjacji z Wykonawcami ubiegającymi się o udzielenie zamówienia w trybach niekonkurencyjnych,
- współpracowanie z wydziałami zaopatrującymi w zakresie przygotowania wniosków o rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz udzielanie porad i wyjaśnień dotyczących zamówień publicznych, w tym w szczególności dotyczących robót budowlanych,
- przedstawianie propozycji wprowadzenia zmian do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, projektów umów - po wystąpieniu w praktyce sytuacji powodujących konieczność dokonania zmian,
- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych aktów prawnych i wprowadzaniu do użytku materiałów wspomagających wdrażanie nowelizacji aktów prawnych i wytycznych z zakresu zamówień publicznych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa.
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
- brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
- drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze przygotowywania i prowadzenia postępowań o zamówienie publiczne
- pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra znajomość ustaw: - prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych, - o finansach publicznych w zakresie zasad finansów publicznych, - o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- umiejętność: stosowania prawa w praktyce, przygotowywania dokumentów niezbędnych do przygotowania i prowadzenia zamówienia publicznego, w tym w szczególności SIWZ oraz projektów umów o zamówienie publiczne, negocjacji, analitycznego myślenia, pracy pod presją czasu, pracy w zespole, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, komunikatywność.
- wykształcenie wyższe o profilu budowlanym, prawniczym lub ekonomicznym,
- przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych,
- znajomość: prawa budowlanego, prawa cywilnego,
- doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów