Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3338 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 167293
  • Data ukazania się ogłoszenia: 25 lutego 2015 r.

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie

  • Komendant Stołeczny Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw zamówień publicznych
  • w Wydziale Zamówień Publicznych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • organizowanie pracy w ramach komisji przetargowej i wykonywanie czynności (za które odpowiedzialny jest w zależności od powierzonej funkcji Przewodniczący lub Sekretarz Komisji Przetargowej) w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
  • prowadzenie negocjacji z Wykonawcami ubiegającymi się o udzielenie zamówienia w trybach niekonkurencyjnych,
  • współpracowanie z wydziałami zaopatrującymi w zakresie przygotowania wniosków o rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz udzielanie porad i wyjaśnień dotyczących zamówień publicznych, w tym w szczególności dotyczących robót budowlanych,
  • przedstawianie propozycji wprowadzenia zmian do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, projektów umów - po wystąpieniu w praktyce sytuacji powodujących konieczność dokonania zmian,
  • uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych aktów prawnych i wprowadzaniu do użytku materiałów wspomagających wdrażanie nowelizacji aktów prawnych i wytycznych z zakresu zamówień publicznych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca administracyjno-biurowa.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
    - budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
    - brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
    - drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze przygotowywania i prowadzenia postępowań o zamówienie publiczne
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • bardzo dobra znajomość ustaw: - prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych, - o finansach publicznych w zakresie zasad finansów publicznych, - o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
    • umiejętność: stosowania prawa w praktyce, przygotowywania dokumentów niezbędnych do przygotowania i prowadzenia zamówienia publicznego, w tym w szczególności SIWZ oraz projektów umów o zamówienie publiczne, negocjacji, analitycznego myślenia, pracy pod presją czasu, pracy w zespole, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, komunikatywność.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe o profilu budowlanym, prawniczym lub ekonomicznym,
  • przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych,
  • znajomość: prawa budowlanego, prawa cywilnego,
  • doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty