- Ogłoszenie nr: 167216
- Data ukazania się ogłoszenia: 21 lutego 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw transportu
- w Zespole ds. Administracyjno-Gospodarczych Wydziału Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem,
ul. Jagiellońska 32
34-500 Zakopane
Miejsce wykonywania pracy:
- Zakopane
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie ewidencji pomocniczej sprzętu transportowego jednostki w książce ewidencji indywidualnej sprzętu transportowego, ewidencji sprzętu warsztatowego.
- Wystawianie i przechowywanie miesięcznych książek kontroli pracy sprzętu warsztatowego, transportowego dla wszystkich pojazdów użytkowanych w jednostce.
- Dokumentowanie przebiegu pojazdów.
- Miesięczne rozliczanie pojazdów jednostki z wykonanego przebiegu i zużytego paliwa, książki ewidencji przychodów i wydatków ilościowo-wartościowych materiałów pędnych i smarów.
- Terminowe sporządzenie i przekazywanie do Wydziału Transportu sprawozdań ze zużycia materiałów pędnych i smarów oraz prowadzenie książki ewidencji przychodów ilościowo-wartościowych materiałów pędnych i smarów, a także przygotowanie do rozliczenia faktur za materiały pędne i smary zakupione na potrzeby jednostki, części zamienne, akcesoria, materiały oraz usługi.
- Prowadzenie książek eksploatacji zespołów prądotwórczych i rozliczanie zużytego paliwa.
- Koordynowanie czynności związanych z legalizacją, wzorcowaniem i naprawą urządzeń pomiarowych: alcosensory, alkomaty, dragery.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca w siedzibie urzędu,
- praca przy komputerze,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Budynek i pomieszczenia urzędu nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się
na wózkach inwalidzkich (wyłącznie podjazd, wejście do budynku oraz pomieszczenie sanitarne na parterze budynku dostosowane dla osób niepełnosprawnych). Pomieszczenie biurowe znajduje się na parterze budynku.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi komputera,
- samodzielność,
- kreatywność,
- staranność i obowiązkowość,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole.
- wykształcenie wyższe,
- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z gospodarką transportową.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów