Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Włocławek Rzecznik Prasowy Włocławek
Specjalista w Zespole Komunikacji Społecznej

Specjalista w Zespole Komunikacji Społecznej

Komenda Miejska Policji we Włocławku
Włocławek
praca stacjonarna
3445 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 163669
  • Data ukazania się ogłoszenia: 10 października 2014 r.

Komenda Miejska Policji we Włocławku

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw zapewnienia realizacji zadań w zakresie komunikacji społecznej
  • w Zespole Komunikacji Społecznej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Miejska Policji
    ul. Okrężna 25
    87-800 Włocławek

Miejsce wykonywania pracy:

  • Włocławek

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie i wdrażanie założeń związanych z prowadzeniem w mediach polityki prasowo-informacyjnej,
  • przeprowadzanie analizy oraz monitorowanie obszarów mających wpływ na wewnętrzny i zewnętrzny odbiór KMP we Włocławku,
  • realizowanie zadań z zakresu komunikacji wewnętrznej,
  • przygotowywanie serwisu prasowego dot. działania KMP we Włocławku,
  • prowadzenie strony internetowej KMP we Włocławku w zakresie umieszczania wydarzeń dnia oraz aktualności,
  • informowanie środków masowego przekazu o inicjatywach i przedsięwzięciach realizowanych przez komórki organizacyjne oraz o problemach i zagadnieniach dot. funkcjonowania włocławskiej Policji,
  • przeprowadzanie kampanii informacyjno-promocyjnych dot. istotnych spraw dla włocławskiej Policji.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca w siedzibie urzędu, okresowo praca w terenie (spotkania z przedstawicielami współpracujących podmiotów.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca z komputerem, miejsce pracy umieszczone na drugim piętrze budynku z windą

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie o profilu humanistycznym
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na podobnym lub równorzędnym stanowisku pracy
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność organizacji pracy własnej i organizowania działań,
    • umiejętność interpretowania przepisów,
    • umiejętność działania w sytuacjach nieprzywidywalnych i stresowych,
    • umiejętność negocjowania,
    • umiejętność rozwiązywania problemów,
    • asertywność,
    • umiejętność obsługi komputera (Word, Excel).
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe lub podyplomowe na kierunku humanistycznym,
  • doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze współpracą ze środkami masowego przekazu,
  • umiejętność współpracy z pracownikami, z przedstawicielami środków masowego przekazu,
  • znajomość zagadnień ogólnopolicyjnych,
  • znajomość prawa prasowego,
  • poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów