- Ogłoszenie nr: 180220
- Data ukazania się ogłoszenia: 21 kwietnia 2016 r.
Komenda Powiatowa Policji w Nowym Targu
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw łączności
- w Zespole Łączności i Informatyki Wydziału Wspomagającego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Nowym Targu
ul. Konfederacji Tatrzańskiej 1 A
34-400 Nowy Targ
Miejsce wykonywania pracy:
- Nowy Targ
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- kontrola i nadzór nad eksploatacją powiatowych węzłów łączności wraz z centralami i systemami zasilania,
- realizacja zadań konfiguracyjnych, rekonfiguracyjnych, serwisowych, montaż/demontaż sprzętu łączności w pojazdach służbowych, jak i zadania w zakresie okresowego sprawdzania parametrów technicznych urządzeń łączności, udzielanie instruktaży użytkownikom sprzętu,
- utrzymywanie w należytym stanie technicznym infrastrukturę łączności przewodowej i bezprzewodowej poprzez dokonywanie okresowych przeglądów, napraw, oględzin, pomiarów instalacji, wdrażania zaprogramowanych nowych kanałów łączności,
- przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowej pracy urządzeń łączności, określanie miejsc i przyczyn awarii, nadzorowanie usuwania uszkodzeń i awarii, we współpracy ze służbami policyjnymi oraz/ lub podmiotami telekomunikacyjnymi zewnętrznymi,
- realizacja czynności finansowego rozliczania usług telekomunikacyjnych z zakresu telefonii stacjonarnej, komórkowej, przesyłek pocztowych,
- obsługa, administracja i zabezpieczenie od strony technicznej rejestratorów rozmów i korespondencji radiowej,
- prowadzenie i aktualizacja dokumentacji w zakresie Krajowych Danych Radiowych i Wojewódzkich Danych Radiowych oraz prowadzenie dokumentacji eksploatacji obsługiwanych systemów telekomunikacyjnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno - biurowa,
- wymuszona pozycja ciała (obciążenia statyczne),
-praca przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- praca wykonywana okresowo w terenie,
- praca na wysokości powyżej 3 metrów,
- narażenie na działanie prądu elektrycznego, pól elektromagnetycznych, hałasu,
- praca wykonywana pod presja czasu,
- praca na stanowisku wiąże się z koniecznością prowadzenia samochodu służbowego.
- stanowisko wyposażone w zestawy komputerowe, telefon, znajdujące się na I piętrze,
- oświetlenie naturalne, sztuczne,
- na parterze obiektu znajduje się toaleta dla niepełnosprawnych,
- budynek wyposażony jest w windę.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego w jednym z obszarów: łączność, elektronika, telekomunikacji, teleinformatyka
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość systemów teletransmisyjnych, komutacyjnych i telefonii VolP i IP,
- znajomość zagadnień z dziedziny radiokomunikacji, systemów antenowych, propagacji fal radiowych,
- znajomość łączności profesjonalnej łączności radiowej,
- znajomość techniki antenowej,
- uprawnienia SEP
- praktyczna znajomość aplikacji biurowych, w tym poczty elektronicznej, edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizowania pracy własnej.
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych,
- prawo jazdy kat. B.
- wykształcenie wyższe profilowe: Elektronika, Telekomunikacja, Teleinformatyka,
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ŚCIŚLE TAJNE
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów