Specjalista
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Ogłoszenie o naborze Nr 6026
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.Praca administracyjno-biurowa. Praca na pełen etat 5 dni w tygodniu po 8 h. Siedziba Urzędu mieści się w budynku przy ul. Dworcowej 81 na IV-VII piętrze. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, posiada windy.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy.
Wykonywanie zadań w siedzibie urzędu, praca administracyjno-biurowa. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Zakres zadań
- prowadzenie kancelarii RDOŚ w Bydgoszczy,
- obsługa centrali telefonicznej RDOŚ w Bydgoszczy,
- udzielanie informacji klientom Urzędu oraz kierowanie ich do właściwych Wydziałów,
- prowadzenie ewidencji pism wpływających do RDOŚ w Bydgoszczy zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
- obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
- przygotowywanie pism zleconych przez przełożonych,
- prowadzenie ewidencji materiałów biurowych wydawanych pracownikom RDOŚ,
- archiwizacja dokumentacji wytworzonej w Wydziale Organizacyjno-Finansowym,
- obsługa spotkań i narad organizowanych przez RDOŚ.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Umiejętności obsługi komputera (środowisko Windows).
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych.
- Znajomość ustaw: - o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, Prawo ochrony środowiska, Kodeks postępowania administracyjnego, o Służbie Cywilnej oraz aktów wykonawczych do tych ustaw.
- Umiejętność komunikowania się i pracy w zespole.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych.
- Odpowiedzialność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość programu: Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją.