Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2521 dni temu
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 10926

Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa, praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • opracowywanie dokumentacji stanowiącej podstawę wdrożenia kontroli z zakresu zagadnień finansowo-gospodarczych obejmującą: program kontroli, analizę przedkontrolną, upoważnienia do kontroli, oświadczenia,
  • przeprowadzanie lub uczestniczenie w kontrolach z zakresu zagadnień finansowo-gospodarczych,
  • prowadzenie postępowań w sprawach skarg i wniosków z zakresu zagadnień finansowo- gospodarczych, sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych postępowań, opracowywanie projektów odpowiedzi,
  • opracowywanie dokumentacji z kontroli obejmującej w szczególności: projekty wystąpień pokontrolnych, wystąpienia pokontrolne, sprawozdania z kontroli, informacje o wynikach kontroli,
  • monitorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli oraz sporządzanie informacji dotyczących oceny ich realizacji,
  • prowadzenie ustaleń w sprawach z zakresu zagadnień finansowo-gospodarczych wymagających wyjaśnienia lub wynikających z potrzeby pilnego zbadania określonych zjawisk lub zdarzeń oraz sporządzanie informacji z ustaleń,
  • monitorowanie realizacji wniosków pokontrolnych, wynikających z kontroli przeprowadzonych przez uprawnione podmioty zewnętrzne,
  • sporządzanie projektów pism okólnych informujących o ujawnionych nieprawidłościach z zakresu zagadnień finansowo-gospodarczych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zagadnień finansowo-księgowych lub w przeprowadzaniu kontroli w jednostkach sektora finansów publicznych
  • bardzo dobra znajomość ustaw: o kontroli w administracji rządowej, o finansach publicznych, o rachunkowości, prawo zamówień publicznych,o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, kodeks postępowania administracyjnego (w zakresie działu I "Przepisy ogólne" i działu VIII " Skargi i wnioski",
  • umiejętności: organizacji pracy własnej, pracy w zespole, analizy i syntezy informacji, formułowania ocen, zaleceń i wniosków, stosowania przepisów prawa w praktyce, obsługi komputera w zakresie pakietu MS OFFICE.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • ukończony kurs z zakresu kontroli w administracji publicznej,
  • znajomość ustaw: o Policji, o służbie cywilnej, o pracownikach urzędów państwowych.
 

Podobne oferty