Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2482 dni temu
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 12277

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 jest dostępny i dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się trzy windy i jedna platforma transportowa, które umożliwiają wjazd osobie na wózku inwalidzkim, oraz łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

Zakres zadań

  • prowadzenie ewidencji księgowej według podziałek klasyfikacji budżetowej, w układzie zadaniowym oraz według innych wymaganych szczegółowości,
  • kontrolowanie dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym oraz w zakresie ich kompletności i zgodności z planem finansowym Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej,
  • analizowanie wpływów środków finansowych na rachunki bankowe wydatków i dochodów budżetowych oraz dokonywanie przekazania ustalonych dochodów na centralny rachunek dochodów budżetu państwa,
  • udział w realizacji operacji kasowych oraz rejestracji depozytów zgromadzonych w kasie Ministerstwa Rodziny Pracy i Polityki Społecznej,
  • dokonywanie na bieżąco uzgodnień ewidencji wydatków z ewidencją kosztów budżetowych,
  • wykonywanie zestawień budżetowych i księgowych, przy wykorzystaniu danych z systemu finansowo-księgowego Quorum i Systemu Obsługi Budżetu Państwa Trezor.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości budżetowej
  • Znajomość ustawy o rachunkowości
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • Komunikatywność
  • Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty