Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 12277
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 jest dostępny i dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się trzy windy i jedna platforma transportowa, które umożliwiają wjazd osobie na wózku inwalidzkim, oraz łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Zakres zadań
- prowadzenie ewidencji księgowej według podziałek klasyfikacji budżetowej, w układzie zadaniowym oraz według innych wymaganych szczegółowości,
- kontrolowanie dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym oraz w zakresie ich kompletności i zgodności z planem finansowym Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej,
- analizowanie wpływów środków finansowych na rachunki bankowe wydatków i dochodów budżetowych oraz dokonywanie przekazania ustalonych dochodów na centralny rachunek dochodów budżetu państwa,
- udział w realizacji operacji kasowych oraz rejestracji depozytów zgromadzonych w kasie Ministerstwa Rodziny Pracy i Polityki Społecznej,
- dokonywanie na bieżąco uzgodnień ewidencji wydatków z ewidencją kosztów budżetowych,
- wykonywanie zestawień budżetowych i księgowych, przy wykorzystaniu danych z systemu finansowo-księgowego Quorum i Systemu Obsługi Budżetu Państwa Trezor.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości budżetowej
- Znajomość ustawy o rachunkowości
- Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych
- Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Komunikatywność
- Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe