Komenda Powiatowa Policji w Brodnicy
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Brodnica
Ogłoszenie o naborze Nr 14416
Warunki pracy
Praca związana z odpowiedzialnością materialną / dyscyplinarną za powierzone mienie i podejmowane decyzje, w tym rodząca skutki finansowe. Wykonywana w pomieszczeniach biurowych, znajdujących się na II piętrze budynku. Realizacja zadań wymaga częstych kontaktów z petentami (telefonicznych, mailowych, bezpośrednich). Praca przy monitorze komputerowym w wymiarze przekraczającym połowę dobowego czasu pracy. Nie przewiduje się pracy poza urzędem. Czynniki utrudniające wykonywanie zadań: stres związany z reprezentowaniem urzędu na zewnątrz, codzienna obsługa petentów, zagrożenie korupcją. Krajowe wyjazdy służbowe. Realizacja zadań nie wymaga wysiłku fizycznego.Zakres zadań
- Przeprowadzanie kontroli warunków służby / pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w Komendzie Powiatowej Policji w Brodnicy i jednotkach podległych.
- Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usunięcia tych zagrożeń.
- Branie udziału w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków w służbie / pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków, a także zachorowań na choroby zawodowe.
- Prowadzenie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Branie udziału w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną służbą / pracą, w celu określenia poziomu ryzyka na danym stanoiwsku i wdrożenia odpowiednich środków profilaktycznych minimalizujących ryzyko zawodowe.
- Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny służby / pracy, zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych oraz organizacyjnych, mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia funkcjonariuszy / pracowników Policji, a także poprawę warunków służby / pracy.
- Prowadzenie rejestrów, dokumentujących działania z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy. Kompletowanie, przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków w służbie / pracy, stwierdzonych chorób zawodowych, podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby / pracy.
- Przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach służby / pracy. Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy / służby oraz w ustaleniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie BHP.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe o kierunku / specjalności w zakresie: bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe w zakresie: bezpieczeństwa i higieny pracydoświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w służbie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe