Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 16850
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych- zadania wykonywane w siedzibie urzędu z możliwością pracy na terenie województwa
- zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją
- stres związany z obsługą klientów zewnętrznych
- wymagana asertywność i komunikatywność
- stanowisko pracy znajduje się na 4 piętrze budynku biurowego
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację oraz do archiwum
- klatka schodowa o normatywnej ilości stopni, z poręczami
- budynek bezpośrednio nie posiada podjazdu dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, możliwość przejazdu z sąsiedniego budynku
- budynek nie jest wyposażony w windy osobowe; istnieje możliwość korzystania z wind w sąsiednim budynku i przemieszczania się łącznikiem
- w budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- nadzór organizacyjny oraz zarządzanie siecią LAN/WLAN zapewniającą prawidłowe funkcjonowanie systemu łączności radiowej Zarządzania Kryzysowego (ZK) i Państwowego Ratownictwa Medycznego (PRM)
- organizacja i nadzór nad systemem stacji retransmisyjnych ZK i PRM w województwie (stała współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, szpitalami, nadleśnictwami)
- tworzenie, nadzór oraz monitorowanie dokumentów formalno-prawnych związanych z funkcjonowaniem systemu łączności ZK i PRM (porozumienia z jednostkami samorządu terytorialnego, umowy, protokoły, uprawnienia dostępu, itp.)
- nadzór, monitoring oraz rozliczenia finansowe istniejących umów związanych z serwisowaniem i konserwacją sieci łączności radiowej ZK i PRM (opisywanie dokumentów księgowych, przygotowanie postępowań przetargowych, nadzór nad realizacją, uczestnictwo w konserwacji, itp.)
- nadzór i monitoring oraz rozliczanie finansowe (w tym opisywanie merytoryczne dokumentów księgowych) umów w operatorami telekomunikacyjnymi świadczącymi usługi na potrzeby Wydziału oraz łączności radiowej ZK i PRM
- przygotowanie koncepcji rozwoju i modernizacji sieci łączności radiowej ZK i PRM
- nadzór, monitoring oraz rozliczanie finansowe istniejących umów związanych z serwisowaniem i konserwacją sieci łączności stacjonarnej Wydziału w technologii VoIP opartej na platformie Asterisk (opisywanie dokumentów księgowych, przygotowanie postępowań przetargowych, nadzór nad realizacją, uczestnictwo w konserwacji itp.)
- opracowywanie harmonogramu wydatków rzeczowo-finansowych na budowę i modernizację sieci łączności radiowej ZK i PRM oraz stacjonarnej Wydziału
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość przepisów dotyczących dyscypliny finansów publicznych oraz funkcjonowania administracji publicznej
- wiedza z zakresu łączności radiotelefonicznej i komórkowej
- umiejętność obsługi komputera (oprogramowanie MS Office, OpenOffice) i urządzeń techniki biurowej
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub pisemna zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- komunikatywność
- umiejętność zarządzania i administrowania sieciami komputerowymi
- umiejętność radzenia sobie ze stresem
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność współpracy w ramach zespołu oraz z klientem zewnętrznym
- umiejętność negocjacji
- umiejętność rozwiązywania problemów